Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Denna videon gjorde mig glad, det är tydligen en svensk kisse. :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 gillningar

Jag har en grannkatt som har ”adopterat” mig kommer in gosar en stund och får lite mat, sen går hon igen. Skall bli intressant att se vad som händer i vinter när det blir kallt ute😉

6 gillningar

Awwh! Sötnos. Katter väljer ju faktiskt sin person! Vet grannen om det? xD
Jag ska köpa ny sele till Yoshi och försöka ta ut honom mer.
Problemet är bara att han är så skraj för minsta lilla och springer haha... men får testa mig fram.


Grabben sköter musiken denna morgon med hans generations motsvarighet till stenkakor. Nu blir det hans favorit Broder Daniel. :panda_face::v:

5 gillningar

Spela Shoreline!!!

3 gillningar

Mysigt! Det kanske du redan har gjort, men bra att stämma av med ägaren innan man matar katten. Vissa katter går av olika orsaker på specialfoder. Våra katter blir t ex lätt lösa i magen av vissa foder.

1 gillning

De bara skrattade, sa att de tyckte hon äter lite dåligt nuförtiden :smile:

2 gillningar

Äntligen måndag och med det en ny Discovery Weekly!

3 gillningar

Rätt klassisk kvällstidningsrubbe det där. Snarare säkert så att skiten inte använts på flera år och nu känner man att det är dags att passa på och städa ut lite.

Ser att de påbörjat arbetet med ett ljust tema. Trist att de inte har kommit längre än till pausknappen.

Efter jag var på återvinningen åkte vi till ett ställe där de säljer folks begagnade möbler. Behövde temporärt en fåtölj som inte kostade allt för mycket.

Parkerade så bilen tog en ruta och släpet en andra ruta. Betalade parkeringsavgiften och gick in och hittade en fåtölj.

När vi kom ut så stod en parkeringsvakt och hade precis konstaterat att bilen var betald. Gick bak och tittade på registreringsskylten på släpet och började fota. Då hade vi precis kommit fram och jag frågade vänligen "Behöver man betala släpet också?".

Skall ni köra frågade han och jag sa ja, a men dåså så log han och gick iväg.

Först blev jag lite fundersam om det där veeerkligen var ok sedan så insåg jag ju att vi faktiskt upptagit två platser. Skönt att slippa böter. Det var Apcoa (gamla Europark) så inte riktigt fullt så galna som Aimo (Gamla Q-Park).

SÅ lite glad. Men samtidigt helt orimligt att de inte har släp-parkering utanför ett möbelvaruhus.

1 gillning

Haha – det gav absolut inget svar :slight_smile:

Förutom att hade det varit Aimo som jag precis beskyllde för att vara aggressiva så hade det gått bra :slight_smile:

Fick precis till mig av en användare att jag är en klippa och hennes största trygghet på IT.
Får jag ändå försöka ta åt mig av haha.

14 gillningar

Bra där!

1 gillning

Frugan hade uppkörning idag vid 10 och nu ringde hon och berättade att hon hade klarat uppkörningen! Så nu har Attefors en dedikerad fyllechaufför 24/7 och slipper ta varje eviga storhandling och framförallt så kommer min älskade fru nu få åka och panta burkar en gång i kvartalet! Och jag slipper åka och hämta/lämna ungar på aktiviter och hos kompisar varje gång.

Sicken fantastisk dag detta blev!

22 gillningar

Behövs inga fler bakispiller alltså. :rofl:

Nu åker de i papperskorgen!

1 gillning

Kommer att ta många år för henne att köra i kapp allt detta! :rofl:

Nästan 13 år för att vara exakt :joy: