Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Haha sannerligen en förebild!

1 gillning

Gissar att det är den @Stefan_Sandstrom är ute efter. Försökte reta honom här om dagen men fick hjärtan i stället för bajskorvar.

4 gillningar

Ja han gödslar mer än de flesta. :joy::joy:

2 gillningar

En vecka som inte varit på topp, så kanske är jag extra lätt att göra nöjd med små saker just nu. Men har jagat någon firma som kan beskära våra frukttråd och självklart inte ens fått svar från de två jag kontaktade först. Fick tips från en granne om "ett kanonföretag som håller vad de lovar, har hög kvalitet och inte är för dyra".

Kontaktade dem via mejl i söndags. Svarar måndag morgon och kan komma på tisdag men det blev onsdag då jag inte kunde på tisdag. Idag kom offert med bra pris. Man tror knappt det är sant.

10 gillningar

Du har all rätt att vara glad – att få tag på arborist som inte kostar ungefär lika mycket som en totalrenovering av huset är få förunnat.

Själv hyrde jag en halv-stabil ställning och skickade upp min 65-åriga pappa 4 meter upp i luften :smiley:

Tror stenhårt på att slita ut en generation i taget.

4 gillningar

Haha, begåvat..:sweat_smile:. Jag har ju svärsonen(typ) boende i huset och det var back up-planen..:sunglasses:. Jag definierar mig som utsliten så nu är det hans generations tur..:joy:

1 gillning

Har tänkt köpa en Ngenic Tune inför vintern nu ett tag, men den har ju vart slutsåld rätt länge på Tibber.
En kompis till mig la in nån bevakning på sidan så där gick ut ett mail när den kom in i lager igen och imorse var det dags! Hann beställa en och typ 40 minuter senare så var de slut i lager igen! :slight_smile:

Så det känns gött, nu ska man bara få tag på lite ved också! :stuck_out_tongue:

6 gillningar

Fick in eldatan i Greenely idag. Har inget elavtal med dem än.

2 gillningar

Valde mellan tibber och greenley. Blev tibber då greenley inte kan smartladda bilen än.

Är det inte detta?
https://greenely.com/sv/smart-elbilsladdning/

Han menar att de ska komma hem och sätta i pluggen i bilen. :joy::joy:

Hmm.. läste någon jämförelse på nätet. Kan ju ha kommit efter den artikelns

Artiklar från 2017 får man ta med en nypa salt. :joy::joy:

Fördelen med att elen är dyr är ju att ljusföroreningar minskar. Stjärnklart i kväll.

9 gillningar

Att mina AirPods Pro troligvis kommer tidigare än beräknat.
Fick först 30 september men nu på morgonen drogs pengarna och status är "förbereds för leverans". :hugs:

11 gillningar

Samma status för mig, pengarna reserverades 16 september från kontot. Leveransdatum alltjämt 26 september. Vore gött om de kom redan i veckan. :slight_smile:

1 gillning

Kommer säkert på fredag. Blev lite överraskad eftersom jag även lagt till gravyr. Brukar ta någon eller några dagar extra.

Vad graverade du? Fy på dig. :joy::joy:

Det får du se när dom kommer!:joy:

En bajsemoji!

1 gillning