Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Trist! Jag hade det för några veckor sedan! Vi blir nog aldrig av med skiten :confused:

1 gillning

Så det blir springnota? :joy::joy::joy:

1 gillning

Always..

Hittade originalbilden på nätet. :joy::joy::joy:

6 gillningar

Satinbröllopsdag idag, grattis till oss! :slight_smile: :champagne:

18 gillningar

Gratulerar :partying_face: :champagne:

1 gillning

Grattis :clinking_glasses:

1 gillning

Grattis! :cocktail:

1 gillning

Grattis.

1 gillning

Image

1 gillning


Blir glad av att min puls och vilopuls sakta men säkert är på väg ner(om den inte ska skjuta upp igen), förhoppningsvis börjar det bli ordning på min sköldkörtel igen!
Ska kolla mig på måndag igen så får väl något typ av resultat då.

Blir också glad över att mitt nya objektiv är i Kungälv så jag kanske får det idag om jag har tur. :ok_hand:t2:

13 gillningar

Nytt gränssnitt i netatmos väderstations-app

3 gillningar

Hur är det med den väderstationen. Man får alltså en hyperlokal prognos men får också ta del av andras prognoser?

Du får värdet på dina sensorer och sedan kan du se alla andras utomhus, regn och vindsensorer. Otroligt bra. Tyvärr har min utomhussensor lagt av. Surt, men har i och för sig hängt ute i 7 år. Netatmo försöker hjälpa mig att få igång den. Men det är på nivån, ta en bomullstops med bensin och gnid på kontakterna.

Men i grunden är jag väldigt nöjd. Skulle jag önska något är det att hemsidan registrerade regn snabbare från regnmätarna. Då skulle man kunna sitta och se regnet komma in mot där du är. Det skulle vara coolt, men nu tar det en stund innan hemsidan registrerar/visar att det regnar. Din egen app reagerar dock blixtsnabbt.

2 gillningar

Så här ser det ut i södra stockholm.
Temp

Regn

1 gillning

Så här ser det ut hos oss

Har för mig att Yr.no använder sig av datat från netatmos väderstationer

1 gillning

Riktigt häftigt. Tack @xms67 och @bjorsi. Låter som ett givet köp!

2 gillningar


Man får gå långt för att hitta regn nu.

1 gillning

Coolt. Jag använder iofs hela tiden myAtmo för att komma åt mitt data (gillar komplikationerna till klockan) så jag glömmer alltid bort Netatmos egna app

1 gillning

Jaha då fick man ännu en utmärkelse idag. :heart::heart:

Skärmbild 2022-09-11 152500

15 gillningar