Man jobbar ju inte med sin tur som @xms67
Produktion på solcellerna var i dec: 0,01 kr
Då fick jag ju 4,99 mer än dig.
'
Nu tar vi det lungt här!! Höll på att få kaffe över hela skrivbordet....
Ser på lönespecen att jag fått löneförhöjning, chefen är inte så dum ändå.
Tur att han är lyckligt ovetande om alla fikapauser du tar
Om du bara visste hur effektiv jag är mellan fika pauserna.
Trevliga besked nu när det börjar dra ihop sig att omförhandla bolånet
Förlorar pengar varje gång detta sker.
Äsch, @Marcus_Attefors got you covered, Han kommer snart upptäcka att det var två mil över så Kians garanti inte gäller, så när den rasar kommer han stå utanför dig och knacka på dörren o betala med Neonode aktier
Jag har varit på sjukt bra humör i snart tre dagar. Vet ärligt talat inte varifrån det kommer... Jag är nästan alltid glad och är väldigt lättroad, men det här är lite över normal nivå..
Var det lustgas de slängde på din tomt?
Härligt!!
Jag har en fru som ofta sysslar med personlig utvecklingsaker som motiverar. Det är jag glad för och i dagarna har hon fokuserat på tacksamhetsövningar.
JAg blev glad av när jag känner mig tacksam för saker och ting.
Bland annat är jag är tacksam för detta forum med alla trevliga forummedlemmar och man ofta får kloka infall och råd ifrån.
Härligt. Jag är inte en som håller på med personliga utvecklingssaker på det sättet. Men varje morgon(nästan) innan jag sätter fötterna i golvet tänker jag på vad som kommer vara roligast med den dag som just startat. Vet inte riktigt när och varför jag började med det men har i alla fall hållit på i typ 30 år. Har blivit som en följeslagare.
Dessutom funkar min hjärna så att även om jag har flera riktigt tråkiga eller besvärliga saker under dagen dyker inte de upp då. Hela jobbhjärnan går igång när jag duschar på morgonen.
Först trodde jag att det var barnbarnet
Låter som en vettig sak att göra. Brukar också försöka visualisera positiva saker dagligen. Man börjar varje dag med en tom sida helt enkelt, sen kan det ju bli en käftsmäll eller två (inte för att du någonsin råkat ut för något oförutsett ) men tror att man generellt sett blir gladare och trevligare när man försöker tänka positivt även fast det händer jobbiga saker i livet ibland.
Ändå fint... Han är magsjuk (vilket även hans föräldrar är..
) så jag träffade honom på avstånd idag och då pekade han på mig och log. Jag blev så himla glad och rörd över det. Men… Nu är man alltså där..
Det där känner jag igen - på det sättet att när jag duschar så landar jag ofta i att tänka på jobbet
Min reflektion har varit... Måste jag sluta duscha?
Det vore ju en lösning..