Glädjen att packa upp paket som man har beställt.
En styck Lewis Hamilton Replica hjälm och en bok om Mercedes att läsa.
Glädjen att packa upp paket som man har beställt.
En styck Lewis Hamilton Replica hjälm och en bok om Mercedes att läsa.
Du får komplettera med en röd Hamilton störtkruka i år
Jag vann en bok nu på morgonen!
Goodreads (eller antagligen förlagen) ger bort nya böcker då och då och jag slänger alltid mitt namn i hatten för författare jag gillar även om jag inte tror att det ska hända, men så händer det.
Spelade äntligen rätt bra golf igen. Haft det tufft ett tag, men lossnade första 9 och sista 9 är ok.
Med lite mer puttning och närspel så borde jag vara nere på 0 hcp igen. Har idag 4,1 men spelat på runt 10-12
Ja jag är en elak jävel som blir lite glad och underhållen av detta.
Skitkul historia Det kan hända den bäste....
Mycket har man ju gjort i sin dag men inte skitit ner någon soffa. Sket ner en 140 stol en gång efter att ha druckit litervis hemgjort vin. Men det var mest vätska så det gick att rädda stolen.
Sånt gör du väl bara i kundbilar?
Hade en kund som var inkontinent och hade en trave dagstidningar i sätet att sitta på som sög upp det värsta. Den provkörde man inte gärna när det var 35 grader varmt ute.
Nu har de varit här och bytt ut fiberconvertern, så nu är jag glad. Behövdes tydligen en rant i surtråden för att det skulle lösas
Edit: Vad är oddsen. Precis när jag trycker på Svara så går Inter ner igen Som tur bara för någon minut.
Varit lite trött och hängig sedan jul – delvis på grund av ett ganska tufft år bakom mig och delvis på grund av att jag hade lite saker hängande över mig som jag borde gjort klart innan julledigheten (helt vanliga jobbgrejer som egentligen inte borde hängt kvar) – så det blev ingen riktigt ledighet. Till det blev jag sjuk (förkyld) i början av januari och över USA-resan på CES så var rätt trött då också.
Men från och med i dag så är all energi tillbaka och jefla vad det är nice!