Nu blev jag riktigt glad!

Misstänker att det är ändrat sedan jag höll på med att beställa böcker från UK i högre utsträckning. Då var svenska bokmomsen högre än den brittiska - men det var flera år sedan.

Bad Inet dela upp en beställning då nätaggregatet inte skulle komma in förrän 30 april, vilket jag visste när jag beställde det.
Fick detta svaret, blev ett litet glädjeskutt.

16 gillningar

Stor skillnad på vem fraktföraren är. UPS, DHL och de stora löser det på några minuter om de har all inte (exkluderat PostNord :wink:). Mindre obskyra fraktbolag tar längre tid på sig

Att det är varmt så man kan plocka fram shortsen och njuta. :sunglasses:

Kört veteranhockey ett tag nu.
Jäklar vad kul det är att spela hockey igen.
Även om träningarna är sena och man kommer i säng vid 00.30 för att sedan gå upp 06.20 så är man fylld med energi!
Igår gick det extra bra så man känner sig lite som
florida panthers hockey GIF by NHL

9 gillningar

Haha Jagr är ju nästan årskullsbarn med @RolexJocke :sweat_smile:

Glad minst sagt. Badade i ett bollhav med 2 miljoner bollar igår på ett museum. Efter någon minut säger dottern. "Var är dina glasögon?"
Oh nooooo tänker jag. Hur skall jag hitta dom här.:scream:
Men efter bara någon minut till hittar hon dom helt mirakulöst. Vilken jäkla lyckounge alltså.:nerd_face:

13 gillningar

Vad är det där för ställe?

Det är ett slags pop-up museum som tillfälligt är i London just nu.

haha sjukt !! trisslott på de 🫶🏻👏🏻

Min U4021qw (kanske U4025qw) verkar vara beställd, håller tummarna :nerd_face:

1 gillning

Fredag och inga planer. Imorgon har vi inte heller några planer, men det kommer bli lite pysslande i huset, men inget lämna och hämta på träning, inga middagar här eller där och inga större projekt. Det är en himla skön känsla. Det gör mig glad.

5 gillningar

Ha, ha. Selma planerar för fullt i bakgrunden så du kommer att vara helt slut kl 19. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Scared Halloween GIF

1 gillning

Har 21 modellen men 25 ser ju minst sagt bättre ut enligt recensioner, hoppas du får den !

1 gillning

Ja, chefen tyckte den var dyr ändå, men jag skickade länk till den nya och sa att den var ju ännu bättre och skillnaden inte så stor :nerd_face:

1 gillning

Hoppla! :heart_eyes:

6 gillningar

Fan
Vill oxå ha en ny mtb.. :sweat_smile: :money_with_wings:

1 gillning

Maxad nördnivå att folk har koll på modellnumren på olika Dell-skärmar. :sunglasses:

1 gillning

En ny Sprectal? :nerd_face:

1 gillning