Nu blev jag riktigt glad!

Men det var ju deras grej att förnya sig hela tiden, sen att ”fans” har fastnat vid hybrid theory samt Meteora är en annan sak.

Ja det var bättre förr som man brukar säga!

Handlar om identitet, precis som med bilar och grillar.

2 gillningar

Du köpte och frun sålde. Livets lott. :joy:

Utgår från en 24 år gammal minnesbild, men jag minns den skivan som ganska mesig. :slight_smile:

1 gillning

Haha! :sweat_smile: Hon betalade nog också så fair! :sweat_smile:

1 gillning

Håller med dig @Bluish Dom har ju uppenbarligen miljoner fans som älskar deras musik som kom efter Meteora. Hade dom fortsatt i samma mönster så hade typ alla slutat lyssna på dem och gnällt över att dom inte förnya sig. Och vem sjutton vill lyssna på samma av om och om igen? Tycker nya låten är riktigt bra och att det otvivelaktigt fortfarande låter väldigt mycket som Linkin Park.

1 gillning

Föredraget jag var på i morse behandlade detta bland annat. Hur varumärken använder känslor för att knyta kunder till sig. Mercedes. Den bästa bilen. BMW, körglädje. Apple, snyggt, tryggt och premium. Microsoft, Corporate.

Var inte särskilt smutsigt och jävligt i början heller även om det var bra. Ungefär som nu tycker jag.
Var nog många som tyckte som du när ac/dc tog in Brian Johnson men det blev jäkligt bra.
Spänd förväntan på framtiden för Linkin park.

Att man identifierar sig med en viss vara eller märke behöver per automatik inte betyda dyrare eller exklusivare produkter.

Nej vissa gör ju precis tvärt om och vill skapa sig en image av att vara raka motsatsen – Kamprad är väl ett bra exempel på det.

1 gillning

Helt klart!
Jag har lyssnat sen första början och jag har följt med hela vägen, älskar deras musik och att dom förnyar sig.
Tycker dom flesta som klagar tar det lite för långt…om man ser reddit, instagram osv.

Tycker absolut den nya låten låter som Linkin Park, ska bli spännande att lyssna på nya plattan när den släpps. :partying_face:

1 gillning

Säga vad man vill om covers, men denna är i mitt tycke riktigt bra :slight_smile:

kan inte påstå att jag lyssnat mycket på linkin efter de självklara albumen, men tyckte denna retake gav en hel del! bör dock lyssnas på något baskapabelt..

1 gillning

Haha, alla covers är inte dåliga! Den var helt okej faktiskt. :+1:

då dristar jag mig att tipsa om även denna. barndomsminnen i hårdare förpackning. me like.

edit: inser att jag nog är rätt nära en "off topic" rättelse nu, sorry för det.

1 gillning

Det tog en vecka men nu är båtplatsen min igen

Roligt med bra båtoplatsgrannar som såg att min fru var på väg in från stugan. Ringer mig (jag råkar stå och titta på helvetesbåten som ligger på vår plats) och säger att ”de ska vara ute i sin stuga över helgen. Vi kan få låna deras plats”

Underbart. Men nu ska jag söka igenom hamnen för att se om jag hittar båten på en annan plats

Men det blir i morgon.

Ps: min båt till höger :melting_face:

8 gillningar

Och mysteriet fick en förklaring. Men jag kan tycka att det är de som lånade ut platsen som borde förklarat bättre.

Den utlånade platsen ligger exempelvis på en landfast brygga och jag har min plats på en flytbrygga

Men de ska ha heder för att de förklarade allt. Det gjorde mig glad

16 gillningar

När man ser en sådan lapp är man ju glad för att man inte borrade ett litet hål o botten på båten..:sunglasses::sweat_smile:

9 gillningar

Känt mig allmänt nere, trött och opepp sen det kom fram att min hypotyreos är helt fucked igen.
(Värdet ska ligga mellan 0,4-3,7 men ligger på 12 så rätt åt helvete)
Har jobbat mer hemifrån och inte orkat med folk riktigt men valde att köra till jobbet idag och är så glad för det.
För en gång skull flera på plats och fått några bra nyheter till mig med så känner mig ganska uppåt igen!
Det är inte så mycket men för mig har det varit guld värt idag. :smiling_face_with_three_hearts:

15 gillningar