Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Det får man alltid, sen gammalt. :joy::joy::joy:

2:orna är ju en födkrok, inget man vill stoltsera med. :joy::joy:

Perfekt då inkräktar det inte på de bra kanalerna. :joy::joy:

Äntligen slipper man ladda kortet hos ica över disk :star_struck: :pray:t2:

1 gillning

Undra om det är dags att byta TV-serie hemma när man så sånna här meddelande av äldsta ungen.

image

2 gillningar

Ungar som begriper sarkasm och ironi är guld värda :slight_smile:

3 gillningar

Har AppleTV+ någonsin sänt OS?

Det kan jag inte tänka mig.

Men Apple TV tar emot OS :slight_smile:

2 gillningar

Härligt med barn ändå....

image

Sa till min chef att jag hoppas han känner att han kan säga till mig om jag gör något fel.
Fick tillbaka att när man ger mig något blir det gjort direkt, att om han fick önska något så skulle jag göra mer som jag själv vill och inte fråga honom om det är okej när jag kommer på saker.

Han gav mig mer eller mindre helt öppet att göra fan jag vill i vårt AD och Azure Ad.

Känns verkligen som att man gör något rätt när man får sådan respons.
Sån fantastisk chef, helt underbar.

25 gillningar

Let the madness begin :grin:

4 gillningar

Eller hur! Let’s go nuts. :joy:

2 gillningar

Har man bra medarbetare som man har förtroende för är det ju otroligt skönt att vara chef. Ej självständiga medarbetare kan snabbt bli ett jätteproblem, precis som en chef med för stort kontrollbehov. :slight_smile:

6 gillningar

Jag tror tyvärr han har båda delarna anställda haha, inget ont mot mina kollegor.
Men jag har aldrig på tidigare arbeten fått göra som jag vill, detta är första gången som jag fått sånt till mig så det känns lite konstigt men kul!

4 gillningar

Fick behålla mitt Telenor Obegränsat Företag för 299:- i mån 24 månader till.

11 gillningar

Hade en chef med otroligt kontrollbehov, man skulle vara på kontoret 8-17 annars utförde man inte sitt jobb enligt honom. 1år senare hade alla anställda bytt arbetsgivare :sweat_smile:

7 gillningar

De man ska se upp med är de med hög initiativförmåga och lågt omdöme..:sunglasses:

4 gillningar

PS. Gäller både chefer och medarbetare..:sweat_smile:

1 gillning

Det är det som efterfrågas på polishögskolan. :joy::joy::joy:

Min chef har hög initiativförmåga och fantastiskt omdöme haha.
Han har gjort sjukt mycket och bra saker sedan han började i Mars förra året.
Innan dess stod saker still i flera år om jag ska förstå rätt på mina kollegor.
Förra chefen som jag knappt träffade var på jobbet en förmiddag i veckan, han kom, smällde dörren om sig och satt sen där tills lunch och drog.
Nuvarande är på plats först, har i princip alltid öppen dörr, pratar gärna och är fruktansvärt kunnig!

5 gillningar