Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Grabben har efter nyår börjat visa intresse för tvspel och i synnerhet Mario Kart :blush: En speltokig pappa blir sådär alldeles upprymd och glad :star_struck:

10 gillningar

Finns inget bättre! Introducerade tv-spel (inte skräpet på surfplattor som många spelar) i tidig ålder för både grabben (snart 6 år) och dottern (snart nio) och båda två älskar det. Det är läskigt hur snabbt de lär sig och faktiskt blir riktigt bra.

Finns inget bättre än att smyga upp tidigt på lördagsmorgonen när frugan sover och lira med kidsen =)

8 gillningar

Ska snart köra iväg med min(leasad) Polestar 2. Lika glad varje gång. :slight_smile:

7 gillningar

Det är en mycket fin bil!

2 gillningar

Håller med. :slight_smile:

Tar gärna emot tips på bra spel för ändamålet, där man kan vara minst 2 spelare. Hemma är det framförallt Minecraft, Lego City Undercover, Cars 3, It takes two och Fifa som gått varmt med 9-åringen och mig eller hans kompisar.

Kördes mycket Plants vs Zombies Garden Warfare, bra för de små att träna upp sitt "aim" med ett lite snällare spel. (Innan de lär sig könsord på ryska i CS)
Rocket Legaue borde ju funkar bra också.

1 gillning

Vad spelar ni på? Är det PC, Xbox, PS eller Switch?

Playstation, men tips på andra plattformar är också intressant. :slight_smile:

Knack, Sackboy, Fortnite är några som har spelats mycket av här hemma.

1 gillning

Overcooked är roligt, det är ett spel där man måste samarbeta. Funkar dessutom med polarna och ett par öl.

2 gillningar

Just det. Det är en favorit som jag glömde nämna. :blush:

1 gillning

Det är askul!

1 gillning

Nordeas app fungerar inte och jag kom ihåg den här funktionen i Speedtest–appen. Kan konstatera att jag inte är ensam.

4 gillningar

Har du speedtests vpn aktiverad?

Nej, går den att lita på? :grimacing:

Vet inte :sweat_smile:

Käkade lunch på väg hem efter jobb i en annan stad förra veckan och snubben vid bordet bredvid satt och jobbade/svarade på mail/surfade på en Surface Duo.
Aldrig sett en ute i det fria tidigare, men så riktigt trevlig ut.
Synd de inte fick till den ordentligt.

3 gillningar

den är grymt trevlig. Men Microsoft har så jäklar svårt med telefoner.

Jag blev glad för att SVT ska sända olympiska spelen!

7 gillningar

Blankt papper på kontrollbesiktningen :oncoming_automobile::ok_hand:t3::man_dancing:t3:

10 gillningar