20 papp? Handlar inte du allting momsfritt?
Var på bio och såg en riktigt, riktigt bra film.
Inte en enda gång under två och en halv timme stördes upplevelsen av någon som gick ut eller satt och kollade sin mobil. Alla som åt godis eller snacks gjorde detta hänsynsfullt. Helt magiskt. Det finns hopp.
Filmen hette De åtta bergen
Svärfar och svärmor har åkt hem
Efter tre månader lär inte en dans räcka…
Vet inte var denna post passar, men urspårad tant och ungdomar som beter sig väldigt moget och bra.
Finns hopp om ungdomarna
Sicken genomrutten människa.
Karma.
Usch vilken jävla kärring rent ut sagt, hur kan man vara så sjukt dum i huvudet på riktigt? Är hon påtänd eller?
Jisses.
Ja man funderar ju, hon borde väl genomgått någon granskning i och med jobbet på regeringskansliet, kan man tycka
Eller hur! Stod i artikeln att hon inte jobbar där längre i alla fall så det är ju alltid något.
Finns gott om supportarbeten som sorterar under regeringskansliet med hög omsättning på personal. Känner en kvinna som arbetet som mellanchef där hon suckar för jämnan över hur svårt det är att få tag på vettig personal🤷🏻♂️
Men att hon jobbat på regeringenskansliet har väl ingen större betydelse här. Finns ju massvis med kontorsfolk inom dessa instanser som bara gör vanligt kontorsjobb.
Tycker det var fel av media att ens skriva det.
Spär ju bara på föraktet mot politiken och dessa instanser. Man testas ju inte för dålig attityd när man anställs.
Jag tänkte nog att hon hade värre problem än attityden
Hon anser sig säkert bättre än alla andra och kan bete sig hur som helst, finns många sådana
Den där människan är inte genomrutten, hon är sjuk eller kraftigt påverkad av något.
Min tanke också, påtänd eller smärre psykos.
Fick till mig från teamleadern på mitt förra jobb ”Man kan väl säga att det märks att du inte jobbar här längre”
Sånt man blir glad av att höra för jag kände mig inte speciellt uppskattad där alltid som ni vet.
Bra att det känns för dom litegrann!
Ingen är oumbärlig men man vill ändå höra att man gjorde skillnad.
Det är sällan man uppskattar vad man har tills det är borta.
Alldeles för många chefer som är dåliga på de tyvärr