Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Netonnet.se kostar 256GB 5G ca 10500 kr
Vad kostar den där du är, troligen mindre :slightly_smiling_face:

4299aed… Så ska nog åkabort och köpa en.

1 gillning

Som hittat :slightly_smiling_face:

1 gillning

Ungefär samma pris eller?

Den @Stefan_Sandstrom visar är 512 GB. Finns knappt att få tag i längre i Sverige. Ca 5000 kr billigare. Annars någon tusing dyrare med 256 GB i Sverige än 512 GB i Emirates :slightly_smiling_face:

Åh glöm inte mig :relaxed:

du är också på listan :+1:

1 gillning

Här har vi några som förstått det här med hur man bör marknadsföra sig via e-post!

4 gillningar

Översättning: ”Vi har inte kunnat se att du läser våra nyhetsbrev eftersom du blockerar spårare.”

:-1:t2: Screened Out

Haha, det går faktiskt till en Google Suite-mail :slight_smile: Där blockeras minsann inga spårare :slight_smile:

Nej, men då har de antagligen inte kunnat spåra dig eftersom du inte öppnat mailen.

Precis så, och det är ju jättebra :slight_smile:

Jag vill också att vårt nyhetsbrev skall ta bort folk som inte öppnat efter typ 5 gånger.

Nu gillar jag ju nyhetsbrev sedan jag fick Hey! Bara få alla att skicka ut dem med separat mail.

Då kommer ju ert nyhetsbrev tas bort för alla som använder HEY.

Du tror inte den märker av om en klickar på en URL ändå?

En unik URL för mottagaren? Nej, de städar inte bort dem på HEY.

Jag prenumererar bara på nyhetsbrev där all läsning står i mejlet. Ska man klicka vidare är det inget för mig.

Tänker mer på nyhetsbrev med tex erbjudanden som jag klickar vidare för att ev köpa tex

Måtte fimpar bara försvinna från universum.

3 gillningar

Under 60 och 70-talet var det ju inte ovanligt att folk fick “Fimpen” som smeknamn. Det smeknamnet har så att säga gått upp i rök…

1 gillning

Känslan när man kopplar in laddstationen till automowern och lampan lyser grööönt!! Ni som vet ni vet … :sweat_smile::partying_face::beers::raised_hands:t2:

3 gillningar

Fint :slight_smile: min har varit inkopplad hela vintern!

1 gillning