Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Vad gör den där win knappen på macbooken? :joy::rofl:

1 gillning

Mm väldigt bra funktion :star_struck:

Exakt! Bara en kort till insta kan ju ta hela dan…. :sweat_smile::star_struck:

Köpte på vuxendagis (jula) för 29, hur bra som som helst, det gäller bara att komma ihåg det :rofl:

1 gillning

Jag är glad för att jag fått tillbaka min hörsel! Haft tvärstopp i ena örat + småstopp i det andra. Nu hör jag allt, och alla ljud är jätte ljusa mot vad dom var innan!

Kört revaxör några dagar och spolat öronen! Går åt ibland!

3 gillningar

Ja, tyvärr tillverkar de mer än bara HP-sås. :wink:

2 gillningar

Haha ja precis! :joy::+1:

1 gillning

På de Windows 10 som vi har på jobbet så startar Edge istället när man försöker starta ie11. Hur som helst är det så få som använder skiten idag så det är bara att droppa stödet för det.

3 gillningar

Det ska börjas i tid!

13 gillningar

Det har snöat ca 30-40cm i helgen, skidspåren är preparerade! Äntligen har skatesäsongen börjat!.

4 gillningar

Såg att Marcus Berggren släppte en extraföreställning här i stan, så knep några biljetter. Återstå och se om det verkligen blir hans sista turné :slight_smile:

Jag är väl inte lika lyrisk som dig. Det ständiga knattret från gräsklippare, har nu bytts ut till skotervrål. Får det aldrig vara tyst?!

1 gillning

Rent spontant utan att tänka på det, kan absolut varit lite disträ så använder jag en funktion jag knappt visste fanns.

Någonstans i bakhuvudet så låg det nog att man kan kopiera och klistra in mellan olika iOS enheter. Men det var rent spontant som jag kopierad en text jag skrivit på iPad, tog upp telefonen och klistrade in. Det bara funkar, magiskt !

2 gillningar

Älskar Marcus Berggren! Så klockren.

1 gillning

Skotern skall ej brukas för nöje, det är mitt tycke :slight_smile:

1 gillning

men.... det är ju så kul!!.

2 gillningar

Tyvärr är det ju skoj… :upside_down_face:

1 gillning

Snöskoter är nog det roligaste som finns att köra.

2 gillningar

En av de riktigt irriterade sakerna med skoterfolk är att de alltid skall åka fram till andra, antingen för att se vilka de är eller bara för att visa upp sina maskiner. Sitter jag på en sjö och fiskar eller grillar lite vill jag inte ha en grup skotrar som kommer fram tiil mig och stör.

När man fiskar skall de dessutom alltid fråga om man fått något, jag brukar svara antingen nej (oavsett) eller skit i det du om det är många skotrar. Detta fenomen händer (med båtar) tyvärr även sommartid då man är ute på sjön eller står vid en strand och fiskar. Varför????

2 gillningar

Förutom om man har en bakfull kollega bakom som spyr ned ens nacke under färden. Var en mindre bra scootertur jag fick uppleva för ett par år sedan.

1 gillning