Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

:man_dancing:t2:

2 gillningar

Några repor hade kolliderat med mitt NZXT-chassi men då de saknade rutiner att ta betalt för reservdelar i EU skickar de en ny front gratis – igen!

4 gillningar

Åkte för att byta gasolflaska. På butikens webbsida stod att det skulle finnas en i lager. När jag kommit dit och vi går till skåpet för att byta flaska säger personalen "det är både din otursdag och turdag. Det finns ingen ny flaska, men här är en som en kund bytte in för att ha en nyfylld när denne skulle resa iväg. Du får den utan kostnad." Väl hemma väger jag flaskan och finner den vara full :grinning::+1:
Så, egentligen tummen ner för att saldot inte stämde, men tummen upp för att personalen löste det åt mig.

7 gillningar

Hastade in i duschen fullt sprut börjar schamponera och märker att lurens headset sitter kvar i örat. Som tur var överlevde det. :joy:

6 gillningar

Jag trodde det skulle landa i att det var Piff eller Puff som satt kvar i skägget..:sweat_smile:

chip GIF

1 gillning

Tar aldrig med mig ekorrar i duschen. :joy::joy:

Trying Not To Laugh He He GIF by GIPHY Studios Originals

beard GIF

2 gillningar

ByggMax?

Nej GasMask. :joy::joy::joy:

peter....det är inte normalt hur mycket dina grejer utsätts för överdriven g-accelerationen eller material stress.

Materiell stress! Underbar term, den skall jag använda!

2 gillningar

Jem & fix :+1:

Ok, de har saldofel 9 ggr av 10 på gasolen på ByggMax.

2 gillningar

Aha, då hade de nog haft idag, för det stod att det var slut :joy: Hade inte blivit lika billigt dock :sweat_smile:

Hopplöst på ByggMax!:grimacing:

Luftfjädringen på bilen ändrades efter jag lastat av lite grejer på motorhuven. Trodde för en stund att det skulle kana av – hade varit mycket tråkigt för det var sista kaffet jag hade hemma. Det går inte att försäkra dagens sista kaffe !

Så jag blev glad !

11 gillningar

Fick Android Auto att fatta både engelska och svenska. Underlättar när man kör och kan svara på meddelanden. :smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

Supernöjd över att ha lyckades lösa ett excel-problem genom funktionen ”LETARAD”

2 gillningar

Excel på svenska om ett djur. :nauseated_face:

1 gillning

Är inte riktigt mer på vad du menar.

Gillar inte att köra formler på svenska.

LETARAD = VLOOKUP :slight_smile:

3 gillningar