Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Alla beställningar jag har just nu ”dimper ned” samtidigt hos ombudet :smiley:

5 gillningar

Har också en paket från Amazon Spain att hämta ut idag. Och Fnac måste ju vara HomePod mini eller?

1 gillning

Jepp!

Visste inte ens att företaget existerade innan jakten på en mini började :smile:

Paketet från amazon är en ”hallon kylare” enligt svenska amazon :wink:

3 gillningar

Brukar aldrig svara på enkäter/erbjudande på FB av princip att jag anser det vara bluff.
Men när en lokal bilhandlare dök upp i mitt flöde om ett erbjudande att få låna en elbil i en hel vecka så kände jag att det är mer trovärdigt. Så jag fyllde i mina uppgifter och plitade ner en motivering varför just jag skall få provköra.
Idag så ringde dom och berättade att jag är den utvalda :smile:
Passar ju väldigt bra när jag är på jakt just efter en elbil.

14 gillningar

Du får gärna återkomma med intryck av bilen. Ska snart börja jakta efter en elbil själv. :slight_smile:

Absolut :+1:

1 gillning

Den är ganska fin. Vilken bil är det?

Hyundai Kona :slight_smile:

1 gillning

Det är väl samma grund som Kia E-Niro eller?

Samma drivlina med ett kortare chassi.

1 gillning

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Audi skickar med CEE-laddare i Etron

Då var dagen här! Äntligen. Sista dagen på gamla jobbet. Sen några dagars ledighet och köra igång med nytt på måndag.
Mycket välbehövligt.

New Car day också idag!! :slight_smile:

12 gillningar

Vad har du jobbat med och vad skall du göra nu? Och vilken bil!?

Jobbat med ekonomi som Ekonomichef, Business Controller, kommer börja på IKEA nästa vecka. .

Bilen är en V60 Cross Country. Lätt begagnad. Typ 250 mil på mätaren. Och nej. Ingen hybrid eller elvariant :wink:
Men nu blev visst New Car Day flyttad till fredag. Men den som väntat på något gott :grinning:

4 gillningar

V60 CC är helt klart en favorit!

Kul med IKEA, är det här i Malmö eller i Älmhult? (eller finns det till och med kvar något i HBG?)

1 gillning

Älmhult, men blir nog mycket hemmakontor i början.
Helsingborg finns nog nåt också.
V60 cc passar mig som handen i handsken :grinning:
Lite som Polesstar är ju en Esse bil. :wink:

1 gillning

Hehehe ja

Blev jävligt glad när jag lyssnade på senaste poddavsnittet. Ni har värvat min idol, hjälte, Thomas Ytterberg till Teknikveckan. Bra jävla jobbat @Esse. På ett sätt förstår jag att man lämnar det sjunkande skeppet Sweclockers. Först la man ned 99mac/99 och sen försvann Emil och nu Ytterberg.

Känner mer och mer att det var rätt att bli Patreon,

2 gillningar

Fint! Då kommer du bli otroligt Patreon-glad på söndag när nästa avsnitt kommer ut :wink:

(Jag tycker Sweclockers gör ett riktigt bra jobb inom PC-sidan och är mycket tacksam för köpråden där)

Jag har spenderat nästan halva mitt liv på Sweclockers (blev medlem 2001). Tycker att det har utvecklats åt fel håll. Mindre fokus på kärnverksamheten (PC, Nätverk). Mer sensationsrubriker (arbetsrätten på Amazon) och trams. Hur eller hur så är jag glad att Teknikveckan. Egentligen får du tacka Nordichardware då det var där jag upptäckte teknikveckan i och med att @Esse var gäst där. De får också sparka igång en Patreon så att man kan stötta dem.