Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Aa :heart_eyes:

Riktigt glad är nog en överdrift att jag blev men gratis är ju alltid gott!

1 gillning

Härligt !! Ja gratis ska man ta vara på

1 gillning

DHL-killen ringde mobilen och berättade att han ringt på kontoret men kommit direkt till telesvar (jag pratade i telefon så därför) men sa att han hade ett paket som skulle hem också och frågade om han skulle lämna båda hemma hos mig.

DHL generellt sätt upplever jag som mycket serviceminded och gör det där lilla extra för att säkerställa leverans. Kan vara att det råkat bli bra människor de har här i Malmö eller så är det en fråga om företagskultur.

4 gillningar

Ibland stöter man på något annorlunda på Youtube:

3 gillningar

Tycker alla deras videor är grymma. Sköna röster :smiley:

Vad är det där…? Helt underbart. Måste kollas upp…:+1:

Spana in den första om du inte sett den:

Den här är också bra. Några av @RolexJocke gubbar med där :slight_smile:

3 gillningar

Jag kommer att ha semester nu om någon timme :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 gillningar

En sak till som jag är väldigt glad över. Efter över ett år med extremt stressigt jobb och väldigt nära att springa igenom den berömda väggen, så har jag lyckats att stoppa i tid verkar det som och fått ett nytt jobb som jjag verkligen vile ha och tror att det kommer att bli riktigt bra där. :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning:
Så ja. Jag är väl riktigt glad :slightly_smiling_face:

15 gillningar

Dubbelgrattis!

1 gillning

Kollade första klippet och började gråta. Fint!:sob:

1 gillning

Dubbla hjärtan där!

1 gillning

Jag behvöer utbildning i bubblan, jag försöker att svara till specifika personer, typ till dig @Esse med att tycka på svaraknappen under ditt inlägg, men det syns aldrig att jag svarar en viss person. Hur gör jag.? Citera har jag försökt ibland, men då måste man typ copy pasta eller nåt. :blush:

Trycker du på svara på ett inlägg så syns det bara att du svarat just det inlägget om det hamnar ett annat inlägg mellan inlägget och ditt svar :+1:t3:

1 gillning

Dvs nu svarar jag dig och @iDrewn s inlägg finns i mellan, då syns det att jag svarat dig. Annars inte.

2 gillningar

Är glad över att det blir ljusare tider. :sunny: Redan på julafton blir det riktigt soligt i sthlm. :sunny:

2 gillningar

Hittade det här på Youtube, hade ingen aning om att Gervais var polare med Bowie.

1 gillning

Kan man bli annat än glad av detta? Daddy of the year kandidat kan man ju tycka.

6 gillningar

Måste åter igen slå ett slag för Tradera och hur strömlinjeformat allting är ända vägen tills jag skickat iväg paketet. Till och med fraktsedlarna har skrivit på sig vad det gäller för auktion vilket underlättar jättemycket när vi trycker ut 10 stycken fraktsedlar samtidigt och sedan skall sätta på rätt paket.

4 gillningar