Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Erik's lista är nog mer vanlig så slår de av 200K är det ju bara att handla och köra utan värdeminskning ett år eller två.

Berätta gärna mer om du kan och vill. Var det 50 eller 55? Vilken utrustningsnivå och vad var grundpriset?

Blev lite inspirerad av nestor @Esse :smile:

2 gillningar

Haha - mycket trevlig sak :slight_smile:

2 gillningar

e50 SUV S-Line med S-line -parketet (aldrig fattat varför de döpt både bilversion och paketet till samma) med nästan alla tillägg utom extra parkeringsassistans, inten 360 och mellan-LED:en. Dvs adaptiva ljus men inte det som projicerar grafik ner på vägen.

1 gillning

Ja det var ju verkligen en rejäl rabatt :muscle:t3: Jag funderar på om det är ett tecken på att orderingången gått ner ordentligt nu när det är ekonomisk oro :thinking:

…eller så kände säljaren igen dig från Youtube :grin::heart:

Det händer att säljare är generösa för att få ihop sina egna mål. I det här fallet så utgår jag från att den enskilde säljaren knappast har så pass mycket att ”spela” med.

Nyfiken blir man :thinking:

1 gillning

Den stora delen är Audis officiella introduktionsrabatt och sedan lades det på cirka 70 000 kr till.

Idag var det tydligen så pass halt att man ställde in busstrafiken här i stan, skönt att slippa bussarna som gärna genar genom kurvorna, stannar mitt i vägen och kör för fort där det är skyltat 40, men annars sakta :nerd_face::joy::smiling_face_with_three_hearts:

Så det gjorde mig lite extra glad :slight_smile:

1 gillning

Vilken stad?

Gävle :slight_smile:

Nice, överlevde bocken?!

Den stod på sin plats när jag passerade iaf :wink:

De har flyttat den till en plats där man kan bli fälld för mordbrand om man tänder på den:

Passerade Gävle i går (med tåg tack och lov). Skulle ha haft med mig skridskor när jag kom fram till Ockelbo.

Haha ja, vi var ut på familjepromenad idag, fick vända på första rutten då den vägen var som en skriskobana :stuck_out_tongue:

Skulle letat fram mina dubbade skor :mans_shoe:

1 gillning

Det brukar finnas dubbar att köpa på apoteket. Om ni som är hörande tycker att det låter för mycket använd öronproppar. Tänk på att se er för när ni hörande går över gatan även om det är grönt! Orsaken till att jag kan skriva detta beror på att en drog tillbaka mej när jag skulle gå över en gata i Sollefteå. I nästa sekund kom ambulansen! :hushed:
/Maria

Lite som när blinde Anders och Bengt med familj skulle med bussen. Bengt stod där med fru och tio barn. Bussen kom men chauffören sa att alla kunde inte komma med då två platser saknades. Bengt och Anders kom då fram till att de skulle ta en promenad till nästa hållplats. Bengt gick och irriterade sig på att Anders käpp var relativt högljudd varje gång den träffade marken. Efter ett tag sa han: Du kanske skulle satt på en liten gummihatt på spetsen så man slapp höra detta oväsen. Anders replikerade då: Hade du gjort det på familjelyckan så hade vi suttit på bussen nu.

5 gillningar

20 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Nu blev jag riktigt glad!