NHL 2023/2024

Dallas skulle göra som Tampa, helt platt, blir alltid snyggt :star_struck:

1 gillning

Där tycker jag du slår huvudet på spiken. De flesta loggorna är konceptuellt bra/kul men dom blir för plottriga och kanske behöver man skilja på bra logotyp och bra klubbmärke. Rätt många är dåliga märken tycker jag. Ditt exempel med Wilds är klockrent, egentligen är den bra men det tar alldeles för lång tid att se både skogen och "varghuvudet".

Utah Blizzards är det jag läst som det troligaste namnet. Det finns ju ett mått av förvirring kring stad eller stat i amerikansk sport. Salt Lake Something hade varit coolare än Utah tycker jag.

Gör't! Vore kul att se.

1 gillning

Kul med Blizzards, blir lite som Avalanche och Hurricanes.

Där bör man kunna göra en riktigt fin logo med enkla former.

Tack!, Ja man blir sugen, och spånar lite logo i huvudet, varje gång man hör det är ett nytt lag på gång.

2 gillningar

Är nog för Utah Jazz. Tror det ska vara samma arena

1 gillning

Ja, jag tror det är bekräftat att dom får samma arena. Amerikanarna gillar multi-areanas, det är galet imponerande när dom byter från is till hard court på bara några timmar.

1 gillning

Rangers vidare till semin :grinning: Stark upphämtning i tredje och Kreider kliver fram med och gör ett hattrick :blue_heart::heart::blue_heart:

2 gillningar

Ja, det var riktigt snyggt. Återigen också en toppenmatch av Mika Z. Han har verkligen storspelat hela slutspelet.

Ja jävlar vilken push det var av Rangers i 3e. Rättvist att dom går vidare givetvis. De blir svårstoppade ser det ut som!

1 gillning

Jag hoppas på en rafflande Conferencefinal mellan Panthers och Rangers :slight_smile: Sorry @Gurra, men ni åker ikväll.

Är väl mest troligt! Hoppas Vancouver kan skärpa ta nästa match också.

Dom har bra bredd i truppen så även om inte givna målgörare har en bra kväll så finns det andra som kliver fram och kan avgöra matcher. Inatt var inte en sådan match :slight_smile: Har inte sett något så kolla recap senare idag tänkte jag

Jag såg recap bara också. :slight_smile: Tittar bara live om det är do/die matcher.

1 gillning

Rangers ser verkligen sjukt starka ut och jag tror verkligen dom kan gå hela vägen och bryta the curse of the President's Trophy.

Men nej @MrMustang det blir inte klart ikväll vilka Rangers kommer få möta. Hemma i Boston med Marchand tillbaka vinner vi och tar det till sjunde och avgörande.

Gurras nationalsång :wink:

1 gillning

Nu går vi aningen off topic (men inte helt eftersom låten spelas frekvent i TD Garden). Älskar hur Scorsese använder den introt till den låten i The Departed:

2 gillningar

Du hade rätt. Så kan det gå. Vi har gjort det oerhört mycket bättre än någon trodde den här säsongen, bättre än förra säsongen i slutändan. Det bästa är ganska många rookies som visat att dom är keepers.

Sorry Gurra! Men nu blir det en högintressant conferencefinal mellan Panthers o Rangers i varje fall :blush:

Vilka går vidare till Conference final av Canucs och Oilers?
Samt kan Rangers stå emot Panthers i match 1 ikväll?
Jag hoppas att det lag av Canucs och Oilers som tar sig vidare även tar sig förbi Dallas i Conference finalen och att finalen blir mellan någon av dessa två lag och Rangers.

Blir nog en jämn match men hoppas på att Vancouver tar hem det. EP40 har ju inte lyft det här slutspelet men får hoppas det vänder idag. Sen har vi ju McDavid på andra sidan, känns helt öppet det här.
Spelar inte NYR - FLA första på onsdag?

Jo, det har du rätt i, missade att det stod en 22a där. Men det är iallafall match idag, om än inte med rangers...
image