NHL 2023/2024

Ja det var en ordentlig överkörning inatt. Desperat Edmonton och nerverna var nog inte riktigt på plats.

Jag hoppas givetvis på en lång serie, men alla odds talar ju emot så Panthers kommer höja bucklan snart!

Hoppas stenhårt på det! OEL är värd att vinna Stanley Cup.

1 gillning

Helt klart! OEL var en superstar några år och bar Coyotes fram, nu får han en mindre roll men spelar riktigt stabilt. Är slutet av hans karriär också!

Kul att Janmark var grym inatt däremot. Han spelar ju för ett större kontrakt nu och får mycket förtroende!

Precis därför jag tyckte lite synd om Oilers. Precis sådär bra kan dom spela med lite flyt och ett något sämre motstånd. Har också svårt att se att dom kan vinna fyra raka dock.

Den svåraste matchen att vinna är den sista i säsongen.

Intressant. Jag hoppas på Oilers. Bara för att Trump pushade för Panters inför fjärde matchen.

:slight_smile:

3 gillningar

Galet att det blir en game 7!

Får se till att int h någonting på tisdag morgon på jobbet!

1 gillning

Svinkul med game 7. Oilers har allt momentum nu. Dom spelar fantastiskt och Panthers ser inte ut att ha några svar men på måndag står allt på spel för båda lagen och vem vet hur det kommer se ut då?!?

1 gillning

Tror jag håller på Edmonton, kul för Kanada att ta ett Stanley Cup. Länge sen nu.

Florida har ju aldrig vunnit. Inte deras coach som jobbat i många år också.

Ja! Den här matchen får man inte missa :star_struck:

1 gillning

Håller helt med! För länge sen Kanada.

2 gillningar

Vilken tid spelas matchen? Skulle gärna se den live. Men funkar ju inte om det är mitt i natten.

1 gillning

Klockan 02:00 natten till tisdag

1 gillning

Alla finalmatcher går 20:00 tyvärr för Europa.

Jag frågade chefen om ledighet på tisdagmorgon, men jag kom på att han kommer in runt 12 i vanliga fall ändå så det är lugnt! :smiley:

3 gillningar

Perfekt!

1 gillning

Snart blire drabbning! :ice_hockey:

1 gillning

Som Mark Messier sagt: ”the two most beautiful words in hockey, game 7”.

1 gillning

Extra fina ord nu när det är finalmatchen också

Riktigt bra hockey så långt.

@Curiosity Är du vaken och kollar?

1 gillning

Tyst det blev här? :leopard:

Äntligen fick OEL lyfta bucklan :slight_smile: Man undrar om man kan höra en knappnål falla i Oilers omklädningsrum efter slutsignal :sweat_smile:

1 gillning