Kul och svårt det där. De flesta divisioner är ju rätt tajta. Lite lag inom parantes för jag inte riktigt kan bestämma mig… Men många frågor; kan Steelers klara sig utan Rothelsberger? Hur fantastisk är Mahomes? …
Jag tycker att Vikings gjorde en riktigt bra match mot Packers, tufft att ligga under med 21-0 efter första quartern men gjorde det riktigt bra efter det.
Det blir tufft för mina Bears att hävda sig i den divisionen trots segern i slutsekunden senast mot Broncos.
Min tredje Patriots-match var lika dominant som dom två första (även om slutställningen inte riktigt ser så ut). Men än så länge har det knappast varit tufft motstånd direkt.
Känns som om det är fokus på antingen offense eller defense i år så långt. Buccaners-Rams 55-40, Cheifs-Lions 34-30 etc. Eller Stars-Saints 10-12, Patriots-Bills 16-10…
Inte så spektakulärt med bra defense, men kul att kolla på även det.
Jag trodde på Eagles och Ravens i början av säsongen så jag får väl stå fast vid det. Jag har inget lag i NFL annars. Gillar att följa sporten som neutral åskådare.
Samma här, inget speciellt lag utan njuter bara av bra matcher och sporten i sig.
Har iof börjat få ett gott öga till Chiefs och Mahomes så får väl hålla en extra tumme för dom.