Nanoleaf presenterade nyheter på event

Från sajten:
image

Naturliknande ljusupplevelse är nästa steg i våra hem. Trevligt initiativ från Nanoleaf som än en gång lyser upp hemmen snyggt!

Nanoleaf höll precis ett event där de presenterade upp sina nya ljuspaneler som har en trädliknande struktur. Med sina många möjligheter att skapa kreativa former på väggarna kan dessa ljuspaneler tilltala användare som inte riktigt gillar deras tidigare relativt färgglada paneler.

Nanoleaf Elements Wood Look Hexagons kommer säkerligen att kunna piffa till de flesta inredningar. Avstängda ser de ut som en vägghängd trädskulptur, vackert och utan att sticka i ögonen på folk. Med gult och vitt ljus kan du skapa otroliga effekter som stundtals kan vara fängslandet vilket framgår i videoklippet nedan. Mellan 1500 till 4000 kelvin skapar de en helt nytänkande atmosfär i hemmet.

Nanoleaf Elements Wood Look Hexagons

Varje LED-panel kan få sin egen ljusstyrka via Nanoleaf-appen vilket inte är möjligt med de tidigare ljuspanelerna från företaget. Det finns 11 olika förinställda varianter för dig som är otålig när du väl fått upp dessa på väggen därhemma.

Nanoleaf Elements Wood Look Hexagons

Stöd finns för Apple HomeKit och panelerna är kommer dessutom kompatibla med Thread via en uppdatering inom kort. De kommer då att fungera som Thread Border Routers vilket innebär att de kommer att fungera som hubb för Thread-kompatibla enheter i ditt smarta hem.

Ett startpaket med sju paneler kostar $299,99.

Källa: Nanoleaf

1 gillning

Tyckte de såg rätt trevliga ut, men det blir så jäkla dyrt bara.

Snacka om. Den första exempelbilden visar 16 paneler. Det blir ca $600, dvs MINST 6000 kr. Vem vill lägga så mycket på en dekoration?

Samtidigt kan en fin lampa kosta det dubbla.

1 gillning

Halvvägs där!

Du och jag går inte i samma lampaffärer… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Inte så svårt köpa dyra lampor om man får hela köpesumman i rabatt… Jag måste göra något fel när jag beställer.

1 gillning

Du får starta YouTube-kanalen Jolles lampor!

Ser fram emot recensionen