Någon som testat Naudio?

Sprang på en podd som bara finns som egen app, Naudio. Någon som testat?

En app för en en? st pod som sen kostar mycket mer än vad man betalar för HBO. Jag tycker det verkar dumt.

Podd eller kanske mer privatradio? De säger att de har en väldans massa dokumentärer redan och att flera per vecka fylls på. Men jag som ändå följer flera olika ämnesområden har aldrig sprungit på någon som hänvisar till ett avsnitt eller något påstående i Naudio. Samtidig är det lockande med ett gäng dokumentärer att lyssna på under helgerna. Men de verkar inte visa upp biblioteket så att man får en bild om vad det är för typ dokumentärer det handlar om.

Aldrig hört talas om. :man_shrugging:
Men såg ju lite intressant ut. Kanske testa dom två veckor som är prova-på-tiden.

Litar inte på ett företag som skriver nedanstående utan att skryta med några namn:

Naudio arbetar löpande med erkända producenter, ljudkonstnärer och journalister som är flerfaldigt prisbelönta för sin yrkesgärning.

Lite där jag är i mina funderingar.

Håller helt med. Detta samtidigt som det aldrig citeras från dem.

1 gillning

Ursäkta om jag kidnappar tråden lite, men har du läst detta?

(Skrivet av riktiga journalister.)

Jag har läst lite mer än halva i olika pausar. Blir kvällens projekt. Men redan känner man obehaget krypa längs ryggraden. Hur kunde svensk polis missa så mycket, så många gånger? Reservation för att typ halva är läst.

Har du haft någon period i livet som privatspanare? Jag har haft 2,5 perioder. Lyckades bryta den sista innan det spårade ur…:sweat_smile:. Mycket tack vare Bubblan då man får sitt nätbehöv täckt här. Dock drog jag ned en fd kollega i hålet och han är helt besatt numera…:joy:. Sista perioden var från att åklagaren sa att de var nära en lösning till ett par månader efter presskonferensen. Vi kanske skulle ha en Palmemordstråd men jag kommer iofs skriva väldigt lite där av lite olika orsaker. Men en del kan man ju dela med sig av…:sunglasses:

Behöver DU fråga @Zop om han spanar?! :wink:

Haha…:sweat_smile: Han är såklart urtypen för en spanare, vad än det handlar om …:laughing:

Börjar ge upp mitt spår. @xms67 gör ingenting som styrker mina misstankar. Får kanske gå vidare till en annan misstänkt snart. En Palmemördare som sitter i bilen vid fotbollsplaner hela tiden håller inte.

1 gillning

Tycks vara den här mannen det handlar om🤔

1 gillning

Vilken tomte.

Det är väl han som ligger bakom Swebb.tv som är en kanal med massa konspirationsteorier som att Palme hade aids.