Kolla från 07:47 in i klippet
Japp! Er ju… Men ni får ta och fixa en egen nu!
Japp får hitta någon som är grym på det!
Fast den låter mycket bättre i deras klipp. Inget distande
Vilken spelare kör du poddar i?
Overcast
Kör du inställningen där den tar bort pauseringar?
Smart speed
Japp, kan det strula till nivåerna i introlåten? Poden låter i övrigt bra och även volymen på introt. Men nivåerna är alldeles för höga så att det distar på introt
Japp det är det som gör att det låter tokigt Klagade på samma sak förut men när jag slog av så lät det normalt
Voice boost kan också ställa till det.
@Marcus_Attefors Jag gillar i och för sig er jingel ni har nu, blir alltid glad när jag hör den. Men kan skicka ett par grejer jag har liggande om ni vill? Eller dra igång studion och skriva nått nytt, var allt för länge sen jag skrev något så behöver komma igång igen. Vad är ni ute efter? Vad vill ni signallera med jingeln?
Det hade ju varit helt magiskt! Jamen det ska vara glatt och välkomnande! Jag tänkte om man skulle gå mer åt 8-bitarsspåret (typ Nintendomusik) men är så många som kör sådant så kanske är tråkigt?
Hade varit coolt med en resa genom tekniken. Alltså typ börja med typ 8-biats och bygga upp till det modernare
Det var en cool idé!
Det händer att jag spelar gamla avsnitt av teslapodden bara för att få höra den jingeln
Voice Boosten var eet!!
Told ya!
Ska man vara noga så gjorde smart speed ingen skillnad. Men jag ber om ursäkt för allt ont jag spillt över introt!