Stämmer bra det
Och du är en riktigt skitstövel om jag inte missminner mig 
Både en oöppnad Gordons, Vanlig Vodka och Fisherman blev till slush. Detta är helt normalt i en vanlig frys.
Detta kan dock anses olagligt om du får för dig att separera det frysta från det som fortfarande är flytande.
Skitstövel? Du fortsätter som vanligt märker jag. Jag läxade upp dig när du var störig, och du blockade mig 


God Jul 

Det var det första jag oxå tänkte 
Jag har aldrig blockerat någom 
Mytoman också 

Du verkar inte ha alla hemma
Och nu börjas det igen 

Nu var man igång med att blocka andra igen 

Vem?
Förutom alla påhopp så va det en kul tråd.
Jag har märkt att de flesta vodkorna (skriver man så?) på Systembolaget är 37,5% av någon anledning och de blir som ”slush puppie” i frysen.
Så nu köper jag alltid Kronvodka som håller 40%, den blir lite simmig men håller sig flytande.
Jag undrar mest var @anon83749704 blivit av? Inte sett några inlägg på länge känns det som
Jodå, jag lever fortfarande (konstigt nog) men har inte haft nått att säga typ
men tittat in lite då och då för att kolla läget.