Motorola Razr kommer tillbaka - tack vare trenden med vikbara skärmar

Oja! Du kör ju Chrome :slight_smile:

Nädu det gör jag inte! Firefox är vad jag rullar! :wink:

Edit:

Tror inte Google ska nå mig här inne heller:

Inte så lätt i alla fall!

För mycket :slightly_smiling_face:

Grejen är att jag inte alls är så mycket för mobiler. Men jag gillar musik väldigt mycket. Har kontantkort i mina mobiler. Så har väldigt lite data att leka med. Någon GB eller så.

1 gillning

Då var det bara slumpen

Hade gärna haft 512 GB
Snart dax att köpa nytt SD kort :slightly_smiling_face:Screenshot_20191114-183618_My%20Files

Kanske! Tror inte på slumpen dock! :wink:

Google är väldigt svåra att ha att göra med. Dom ser allt! Både bra och dåligt!

Ska dock inte gå för off-topic i tråden!

Glöm inte att apple har böjbar oled i iPhone med.:blush:
8DF041FD-1DF7-414B-9CF4-EE926F641FE4
Det jag undrar är om prislapparna på dessa ”foldables” bara är ett tillfälligt sätt att roffa åt sig kosing tills utbudet är här.
Att byta displayen är inte mycket dyrare än på en Galaxy Note och billigare än iPhone 11 Pro på denna RAZR.


Så vad kostar?
Gångjärnet?

Det här är ju den första “vikbara telefonen”, tidigare koncept ser ju för risiga ut i jämförelse och är ju mer vikbara tablets. Tycker denna är fantastisk ur ett rent tekniskt perspektiv men det är första versionen och det märks i storlek på batteri, prestanda, kamera mm. Men det är sjukt hur fort den här tekniken mognar. Inte många månader sedan detta var galna, klumpiga koncept och redan nu har Motorola en riktigt tilltalande lösning.

Utvecklingen just nu tills det sätter sig
Du vet Ericsson Hotline 900 pocket kostade 30 000 kr på sin tid :slightly_smiling_face:

Jag tänker bara om dom hade pressat ner det till $1100-1200 dollar så hade den sålts i sådana volymer att mängden hade gett mer vinst.

Vänta till nästa år då Samsung har flaggat försäljning av 5 till 6 miljoner vikbara enheter i olika utföranden då tror jag priserna stabiliseras något :slightly_smiling_face:

Helt rätt, älskar att man kan få ner formatet. Dagens lurar är för stora, saknar gamla tunna och lätta 6S…