Motivera ett Apple Watch-köp

:man_shrugging:t2: Ok , lite smaksak … o lite skillnad i pris , har du kopplat upp dig hemma hos bror din o åker dit utan mobil så kommer klockan funka ändå :+1:t2:, Apple Pay kräver inte heller uppkoppling , så man kan handla ändå

Vad har ni för nån version här inne , upprop

Handelsbanken kör inte med Apple Pay ändå men tänkte kanske testa klarna, smidigt om det ändå funkar utan va online
Sen är vän egentligen det enda då resten typ, ta emot samtal osv , hmm svårt

Jag har series 5 med cellular men är ett recensionsexemplar, hade aldrig köpt cellular privat då jag alltid har mobilen med mig.

Jaså !? Hmm spännande ändå …
kan fan ändå känna d hade varit skönt kunna lägga ifrån sig luren emellanåt ändå, bara svara i klockan osv
Gör inget hyper-avancerat med telefonen ändå men Aah , den åker väl ändå alltid med typ

Serie 4 GPS… mobilen e alltid med…

4a !! Utan intranät :joy:

1 gillning

Är det ett svek mot Apple om jag funderar på att lägga 5700 på denna i sommar istället? :crazy_face:
Antingen det eller vänta in S6 men med garmin får jag betalning med Länsförsäkringar och en rund snygg klocka.

Jag skulle aldrig köpa en aw utan cellular. Det är skönt att kunna lämna telefonen hemma och ändå kunna bli nådd, streama musik mm.

Tänk om vi hade fått en rund AW!

1 gillning

E de dax , nu kanske …(2020) …

Källa på de :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

www. .nu

Blev en Series 4 GPS :white_check_mark::raised_hands:

4 gillningar

Ingen always on ju! Det är ett måste!

1 gillning

Äh, så jobbigt är det inte att vinkla handleden för att den ska tändas :slight_smile:
Fick den till ett otroligt bra pris, inväntar isf större nyheter till AW 6 och slår till på en sådan istället

För mig var det så här med Apple Watch; Jag fattade inte heller vad jag skulle ha den till, men köpte en och kan idag inte leva utan den.

Det började med att min fru för tre år sen ville ha en träningsklocka, och specifikt en AW. Så jag köpte en begagnad Series 2 till henne i födelsedagspresent, och hon fullständig älskade den!

Tiden gick och jag sneglade mer och mer på hennes klocka och hur nöjd hon var med den, tänkte dock “Vad ska jag ha den till?” Jag tränar också mycket, men anser inte att jag behöver en klocka för det. Men “det är ju så mycket mer” frågade jag, men ingen kunde svara riktigt på vad…

Hur som helst la jag ut en sökning på Blocket, och efter ett tag fick jag en träff; En Series 1 för 1000,-, i staden där jag bor! Åkte upp och köpte den samma dag, och sen dess har jag i princip aldrig tagit av mig den. Den är helt awesome! Köpte en Series 4 nyss på Black Friday, till både mig och hustrun (totalt 1.600,- billigare). :slight_smile:

Men vad är så bra med den då? Allt från att se vem som ringer, se sms, skicka sms, till massa småsaker som jag inte minns, men vet att jag saknar direkt jag tar av mig klockan. Och jag är ändå inte en power user, det finns betydligt fler saker att använda en AW till än vad jag gör med den. Träningen är en bit, men långt ifrån allt!

Nu har ju du köpt en Dexter! Lycka till, jag hoppas att du blir lika nöjd som jag! :slight_smile:

5 gillningar

Grattis :slightly_smiling_face:
Jag är Samsung ut i fingerspetsarna men AW är inte bara den bästa produkt Apple fått fram utan även den bästa smarta klockan på marknaden

2 gillningar