Möt AceCard - världens tunnaste tracker

Från sajten:
image

Tillhör du kategorin människor som hela tiden förlägger såväl plånbok som pass och andra värdefulla saker? Då kan tunna trackern AceCard vara något för dig.

Återigen är det på Kickstarter vi hittar något som kan vara till hjälp för den glömske. Världens tunnaste tracker ska kunna hjälpa dig att hålla koll på såväl plånbok som pass eller andra ägodelar där en lite tjockare tracker inte riktigt gör sig. AceCard är tunn, riktigt tunn och med sin tjocklek på endast 1,9 millimeter har den stöd för både nätverken Apple Find My samt Find My Device för Android.

AceCard har möjlighet att tjuta i hela 105 decibel så att du enkelt hittar din ägodel. Den använder Bluetooth 5.1 för kommunikation och batteritiden ska räcka i upp till 2,5 år. Kapslingsklassen ligger på IPX7 och vikten är ynka 16 gram.

Rekommenderat pris för AceCard ligger på cirka 300 svenska kronor och kampanjen har redan nåtts med råge. Enligt hemsidan ska den börja skickas i juli månad.

Källa: Kickstarter

Jag som precis beställde 4 AirTags på Amazon för 1090….

Nån som vet hur dessa icke Apple tags fungerar ihop med Hitta nätverket, får man samma funktioner som en AirTag eller är det några begränsningar?

Jag har signat mig på Kickstarter för denna:
https://www.kickstarter.com/projects/rollingsquare/aircard-find-your-wallet-always?ref=user_menu

Kul att det händer lite kring just denna typ av prylar. Plånboken är nog den jag oftast letar efter. Särskilt sedan ApplePay kom och man allt oftare inte behöver ta med plånboken ut.

1 gillning

Men 400 pix för en tunn airtag? :upside_down_face:

Verkar som vissa är i stort behov av dessa tags, och kosta vad det kosta vill, själv har jag aldrig tappat bort något viktigt så jag skippar dessa prylar.

1 gillning

Påstår inte att det på något sätt är ett begåvat köp..:sunglasses: Men en efterlängtad pryl.

Det är ju bara att gratulera. Det är väl inte så många prylar jag tappat bort, men nog svär jag och springer jag runt ibland och letar nycklar och plånbok. Inte minst just plånboken.

1 gillning

Backade precis. Perfekt att ha i plånboken. Inte tappat den nångång men billig försäkring om man skulle göra det och lyckas hitta den :smiley:

2 gillningar