Mophie visar upp ny serie av powerbanks med USB-C

Från sajten:
Mophie visar upp ny serie av powerbanks med USB-C | Teknikveckan


image

Förra veckan var vi och tittade på mophies senaste serie av nya powerbanks och nu är serien officiellt presenterad.

Det rör sig om totalt fyra nya powerbanks och det är Powerstation Mini med en kapacitet på 5 000mAh, Powerstation med en kapacitet på 10 000mAh, Powerstation XL med en kapacitet på 15 000mAh och Powerstation XXL med en kapacitet på 20 000mAh. De går att beställa i flera färger och kommer utrustade med USB-C som fungerar både som ingångs- och utgångsport samt USB-A om du vill ladda prylar som inte är utrustade med USB-C.

Priserna sträcker sig från 299 kronor för Powerstation Mini upp till 599 kronor för Powerstation XXL och går att köpa från mophies hemsida redan idag eller på Elgiganten.

1 gillning

Tack för din beställning :relaxed::+1:t2:

Stämmer det att de saknar pd ?

1 gillning

Japp! Därav den låga prislappen skulle jag gissa!

2 gillningar

Jepp …

Klar dealbreaker på de större :expressionless:

Vad betyder pd? :thinking:

Power Delivery :slight_smile:

1 gillning

Har PBs från Mophie sen 10 år tillbaka ungefär och dom funkar kalas fortfarande.

Jag har också flera från Mophine och de verkar ”aldrig” tappa kräm. Inte så att jag använder dem jätteofta, men väldigt bra kvalitet.

1 gillning

Min erfarenhet också. Det står lite om varför deras batterier håller strömmen längre här
http://eu.mophie.com/advantage

1 gillning