Mophie laddplatta för endast 155 kr

Använd följande länk för rabatt ner till 19,95 euro och sedan skriver du in “5OFFWIRELESS” för att få ner den till 14,95 euro. Glöm inte trycka på Apply när du skrivit in koden för att den skall fungera.

Frakten är gratis.

Av någon anledning står det att den är gjord för iPhone men den fungerar med alla telefoner med trådlös Qi-laddning.

Beställt! :ok_hand:t3:

UK Plug adapter?

Jäklar!!! Missade helt :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Här är rätt: https://www.zagg.com/en_eu/wireless-charging-base-single-coil-apple-2019-eu#
cc @Esse

De har dessutom ingen standardport för laddning så det går inte att använda vilken adapter som helst.

Yep, är lite anti Mophie pga av det. Hade hellre sett att man använde sig av usb så att man kunde använda vilken laddare som helst.

Nu är rätt variant beställd tack @ante :kissing_heart:

1 gillning

Nu är länken uppdaterad, det var Zaggs affiliatesystem som redirectade fel.

Det står även att den fungerar för andra enheter än iPhone på sidan. I listan över vad den fungerar med står det: “Qi-enabled Devices”

Sorry för chocken!

Jag är övertygad om att du är så långt fram i lanseringen av brittiska Teknikveckan att du börjat förbereda flytten till Shrewsbury.

1 gillning

Wythnos Dechnoleg som du kallar den nya sajten, som satsar på att bli störst i världen med tekniknyheter på walesiska. :wink:

Någon som vet om den har en fläkt i sig eller om den är helt tyst?

Den är helt tyst.

1 gillning

Vad gör den här så bra?
Även med rabatterna så är den tre gånger så dyr som Ikeas.

7,5W istället för 5 och ser inte ut som en kristen qi-laddare

IKEAs är 5 watt, denna kör på 7,5.

IKEAs har fördelen att den USB-C men samtidigt följer det ju inte med någon laddare till den vad jag vet.

I slutändan handlar det väl mest om design och materialkänsla. Denna vita är riktigt nice.

Jag hade nog ändå offrat 2.5W och istället haft en vid sängen, en vid datorn och en vid TVn.
Men visst ser den kanske trevligare ut.

Man får alltid vad man betalar för - själv kör jag just nu med den här rackaren för 500 spänn :slight_smile: