Finns det något? Tele2 och tre har men de kör sin att man måste hålla på och smsa om man överstiger en gräns.
Någon testat chili? Hittade inte så mycket info
Eller ska man bara börja köra automatik med ett sms i minuten så är max down time 1 minut…
Finns det något? Tele2 och tre har men de kör sin att man måste hålla på och smsa om man överstiger en gräns.
Någon testat chili? Hittade inte så mycket info
Eller ska man bara börja köra automatik med ett sms i minuten så är max down time 1 minut…
Telia har ! Men inget dom gör reklam för … antar att dom förlorar pengar på de … tror de kosta 599
El 699 - ring o fråga går knappt och googla på heller …
Ännu billigare hos Telenor.
Tele2 hade 20gb innan. Höjt till 50gb nu tror jag.
Tror att alka har sådana gränser tyvärr,
Den är en ny variant fast inte oändligt…
Telenor
Behöver man inte fylla på efter en viss mängd där? Nu har iofs Tele2 ökat till typ 50gb per dag. Sedan dess har jag inte behövt fylla på en enda gång. Och det är både min mobilsurf och hemmainternet.
Nope, jag kör mobilt bredband samt 3 mobil abonnemang, senaste 8 dagarna har jag använt över 800gb
Då har vi en vinnare, bindningstid 24 mån är lite trist bara
Hur ofta byter du internet leverantör? haha
Fan va nice!
yeah
Yeah, däremot. Ska man ha frisurf som jag. Så tecknar dom ett mobilabonnemang med extra surf kort till det mobila bredbandet. Men för min del så gjorde de inget, då jag ville ha ett privat abonnemang.
Så nu betalar jag 700kr/mån
Men då är det för mobilt bredband och mobil abonnemanget. Allt med fri surf.
Kör man sedan familjeabonnemang så kan man få två mobilabonnemang med fri surf hos Telenor för i runda slängar 350 kr/mån per abb.
Yes, jag har 2 abonnemang till. Till ungarna. som jag betalar 169:-/mån för. Sjukt bra
Ojh det var saftigt
Nej då, inte för mig. Eftersom jag ville ha till mobilen också.