Ja Tre världen innefattar 80 länder numera, riktigt bra
Surfa som hemma i 80 länder
Med 3Världen på abonnemanget ringer, sms:ar och surfar du till samma pris som inom Sverige i hela 80 länder!
Länder som ingår i 3Världen
Här kan du surfa, smsa och ringa lokalsamtal till samma pris som i Sverige. Med 3Flexibel Obegränsat ingår 60 GB surf/mån. På Mitt3 kan du se vad som gäller för just ditt abonnemang.
Albanien, Argentina, Australien, Azerbajdzjan, Bangladesh, Brasilien, Chile, Colombia, Costa Rica, Ecuador, El Salvador, Färöarna, Grönland, Guatemala, Hongkong, Indien, Indonesien, Israel, Japan, Kanada, Kenya, Kina, Macao, Malaysia, Mexico, Nicaragua, Nigeria, Nya Zeeland, Oman, Pakistan, Panama, Peru, Puerto Rico, Ryssland, San Marino, Saudiarabien, Schweiz, Singapore, Storbritannien (inklusive Gibraltar, Jersey, Guernsey), Sri Lanka, Sydkorea, Taiwan, Thailand, Turkiet, Ukraina, Uruguay, USA, Uzbekistan, Vietnam, Vitryssland, Zambia.
EU/EES-länder
Här kan du surfa, smsa och ringa lokalsamtal till samma pris som i Sverige. Med 3Flexibel Obegränsat ingår 60 GB surf/mån inom EU/EES. På Mitt3 kan du se vad som gäller för just ditt abonnemang.
Belgien, Bulgarien, Cypern (grekiska delen), Danmark, Estland, Finland (inklusive Åland), Frankrike (inklusive Martinique, Guadeloupe, Saint-Martin, Franska Guyana), Grekland, Irland, Italien, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Nederländerna (inklusive Saint-Martin), Polen, Portugal (inklusive Madeira, Azorerna), Rumänien, Slovakien, Slovenien, Spanien (inklusive Kanarieöarna, Ceuta, Melilla), Sverige, Tjeckien, Tyskland, Ungern, Österrike.
EES-länder
Här kan du surfa, smsa och ringa lokalsamtal till samma pris som i Sverige. Med 3Flexibel Obegränsat ingår 60 GB surf/mån inom EU/EES. På Mitt3 kan du se vad som gäller för just ditt abonnemang.
Island, Liechtenstein, Norge (inklusive Svalbard*). *Gäller vid uppkoppling till lokalt mobilnät, inte satellitnät (då gäller taxan för fartyg och flyg, priser skickas via SMS)