Missa inte WWDC '20 på måndag

Från sajten:
image

På måndag går äntligen Apples utvecklarkonferens WWDC 2020 av stapeln.

Videolänken ligger redan uppe på YouTube så att vi kan lägga den i bokmärken och aktivera påminnelse för eventet.

På WWDC förväntar vi oss att få se alla de nya operativsystem för Apple-enheter. iPhone, iPad, Apple TV, Apple Watch och även Mac-datorer. Många förväntar sig även att få se hårdvara på årets konferens. Mest troligt är kanske att Apple presenterar sina egna processorer eftersom det påverkar utvecklarna. Men vi hoppas självklart på mycket mer!

Direktlänk till Apples Youtube.

Källa: 9to5mac

Via: 99mac

4 gillningar

Det är klart vi inte mycket missar. Päroncongacen och chokladen ligger redo. :+1:t3:

5 gillningar

Kör 99mac sin livepodd i samband med eventet, efter eventet eller dagen efter? :thinking:

Livepodden är för er som är Patreons :money_mouth_face:

Jag tror det blir en sjukt värdelös livesändning på måndag då vi måste skriva om alla nyheter samtidigt som WWDC visas. Så vi spelar förmodligen in efter istället eller dagen efter. Så blir uppehåll en vecka på live som det ser ut nu!

5 gillningar

Helt rätt. När eventet håller på sitter man ju klistrad och kollar vad Tim och gänget presenterar. :+1:t3:

5 gillningar

Hoppas på en ny Apple TV om de visar upp ny hårdvara :slight_smile:

3 gillningar

Ses bäst på Apple TV 19-21, svensk sommartid!

Korr: oper­a­tivsys­temet → oper­a­tivsys­temen

1 gillning

Hade varit nice men tveksamt att det kommer på wwdc. Det är en grej för septembereventet.

Tyvärr är de nog så… men den är ju snart tre år gammal så de är dags nu tycker jag

Vill också ha en ny, men vet inte vad jag saknar i nuvarande faktiskt :smiley:

Yep, jag har icke 4K versionen av den nya men jag vill inte uppgradera till 4K versionen då det borde komma en uppdatering snart.

Jag e redo för en ny!
Men egentligen saknar jag inget.

Jag har första generationen av? Hursomhelst första man kan installera appar på. Skulle gärna byta upp mig till något som är betydligt ”rappare” tycker den är bra seg på att starta upp appar.

Skulle vara det då. En liten speedbump :smiley: och att kunna få ut Atmos mer än med EAC3…

Om dom kunde chocka lite med en ny kontroller så skulle jag bli glad :slight_smile: Jag hatar den som är nu, tur det går att använda telefonen

1 gillning

Använder bara min Logitech elite :smiley:

Päron? Här blir det fransk äppelmust :heart_eyes:

3 gillningar

Går det inte att se WWDC 2020 på sin TV i år?

Verkar strula på ATV ingen verkar ha tillgång till event feeden. Så om nån har kontakt med Tim kan man ju hojta åt han att det saknas en feed på ATV

1 gillning

Ska funka på atv står de - ingen hårdvara kommer visas … :man_shrugging:t2: