Microsoft Surface Laptop 3 15 tum är fantastisk trots alla sina brister

Haha, nä okej då… :roll_eyes:

när använde du en win10 trackpad senast?

Ja men jag undviker det :wink:

1 gillning

I fredags, men gör det så sällan jag kan. Har dock aldrig testat en som Microsoft själva satt i en produkt, men Dell, Lenovo, HP, MSI.

Hmm… märkligt då måste det vara skillnad mellan amatörer och proffs för jag tycker det fungerar bra när man är på resande fot. :slight_smile:

Eller bara att det är svårt att få oss gamla hundar att sitta :relaxed:

1 gillning

De flesta trackpad är ju fruktansvärda i Windows-världen men för den som brytt sig om att läsa recensionen man kommentera på framgår det att den här datorn är fantastiskt just till stor del på grund av sin älskvärda touchpad.

Läste faktiskt recensionen efter din kommentar. Kul att de börjar komma ikapp med sina touchpads, hur fungerar det med gester? Vet att det har funkat rätt dåligt på andra PCs, med rätt dåligt menar jag att det inte alltid registrerar fingrarna som man vill :slight_smile:

jag har inte sagt något om trackpaden. bara svarade en annan som dissade :man_shrugging:

Det fungerar så bra att jag blir helt Windows-varm. Det enda jag saknar med Windows nu är en välfugnerande förhandsvisning. Kanske @Stefan_Sandstrom har några idéer där?

1 gillning

Det var mer ett medhåll till dig samtidigt som jag förklarade vad de missat :slight_smile:

1 gillning

det är en sak jag saknar i win10. men via preview pane kan du få det.
macos gör det bättre

Kanske kommer via Power Tools någon gång i framtiden :slight_smile:

1 gillning

Problemet med bara en usb-c port är att det är väldigt få usb-c dockor som stödjer 4K 60hz och det blir ännu mer besvärligt på Surface Laptop 3 då den saknar Thunderbolt 3 så man kan inte köra med en TB-docka för att lösa det.

Så är det, fördel med Surface Laptop 3 är att den bör stödja de få USB-C-dockor som finns för 4K 60Hz

löste det jäkla snyggt.

1 gillning