Har haft licens för M365 ett tag nu, det är sån sjuk grej!
Öppnar Word och ska författa ett dokument, skriver att jag vill skriva en jämförelse mellan Azure OpenAI och Copilot Studio.
Tillbaka får jag ett dokument på en och en halv sida.
Man behöver snart inte göra något själv längre, det hela är så överväldigande haha.
Går in på Teams, ber den sammanfatta mina senaste konversationer eller att den transkriberar möten och sen väldigt bra återger vad samtliga personer sagt under mötet.
Enda är att den inte kan svenska än men fick till mig förra veckan att det är nära nu.
Har tillgång till Copilot, men använder det inte i någon större utsträckning. Mest bara använt som hjälp till Excel-formler som jag inte rett ut eller när jag satt upp nåt flow i Power Automate.
Har copilot plugin till visual studio, ibland blir man rätt imponerad av vad den kan generera utifrån kodbasen. Sen är den rätt bra på att märka av när man upprepar saker , typ byter ut vissa variabler på flera ställen så är det bara att markera variabeln och tabba
Det jag insett mest med ett sånt här verktyg är hur sjukt långt efter jag ligger i utvecklingen
Visste faktiskt inte att det finns till visual studio! Men det är inte så konstigt iofs, Microsoft pushar ju rätt rejält för Copilot allmänt nu så allt med Microsoft bör ha Copilots typ haha.
Jag har också Copilot via jobbet och betalar för OpenAI ChatGPT privat. Vi är bara ett fåtal som har tillgång till det än så länge och utvärderar om/vad vi ska använda verktyget till.