Mi Smart Standing Fan 1C svalkar oss rekordbilligt i sommar

Precis så.

Kommer det nån uppföljare till Xiaomi Smartmi Fan 2? Eller är detta uppföljaren?

Hej och välkommen till forumet!

Nej det borde vara denna.

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 1C

Mi Smart Standing Fan 1C kan användas som både bords och golvfläkt tack vare en smart stativlösning. Den behållt sitt stilrena utseende med sin sjublads teknik och det jämna och kraftfulla luftflödeT. Genom Mi Home-appen anpassar du den för att skapa den miljö du vill ha. - Nytt! Använd som bords eller golvfläkt. –Nytt! Tystare motor (från 26,6 dB) –Mi Home app kontroll –Naturliga vindar för harmonisk miljö –Väger endast 3,5 kg

står att den skall ha “vind” funktion ju :slight_smile: “Naturliga vindar för harmonisk miljö”

1 gillning

Det kommer fler versioner. Mi Smart standing Fan Pro och Mi Smart Standing Fan 1C. Vet inte om de kommer behålla Smart Fan 2 i sortimentet, eller om det är den som byter namn till Pro.

Tyvärr kraftiga förseningar här i Norden så hoppas verkligen de kommer snart. 1C ska enligt Mi Store börja levereras ut på fredag eller måndag. Jag har webbutik och beställt närmare 50 fläktar så hoppas att få in och kunna leverera alla direkt. Börjar bli stressigt! Värmen är ju här nu!

Ser att denna kan röstsstyras via Alexa och Google Home. Kan det vara så att även smartfan 2 kan röststyras och att man missat detta. Vad säger vår gud Peter Esse+

Smartfan 2 fixar det ja!

1 gillning

Och kaffe fick hon! En hel kanna! :laughing:

heheh :slight_smile:

Tack ohh du store Peter Esse, nu kändes allt mkt bättre och livet blev lite ljusare :smiley:

Finns det någon rekomenderad ÅF från kina som ni kan rekomendera av dessa fläktar, eller Xiaomi generellt? :slight_smile:

Hur har jag kunnat missa att styra den med Google. Skyhög WAF på det :wink:

Jag köpte 2S från Amazon.de cirka 700 kr billigare än här, värt att kolla iaf.

2 gillningar

Bra tips!

Provade nu och det har den ej tyvärr.