Mi Home Security Camera dyker upp i Sverige

Från sajten:
image

Från ingenstans dök en ny kamera upp från Xiaomi och detta till ett väldigt bra pris! Intressant med nya Mi Home Security Camera är att den inte bara fungera inomhus utan även utomhus tack vare IP65-klassning.

Mi Home Security Camera 1080p ser till att du kan ha koll på dina ägor, såväl ute som inne. Kameran har magnetfäste och filmar i 1080p och givetvis finns det såväl rörelsesensor som mörkerseende. Du har också möjlighet till tvåvägskommunikation via den inbyggda högtalaren och mikrofonen. Inspelat material lagras lokalt på ett micro SD-kort och återspolning kan göras med upp till 16 gånger hastigheten. Upp till 170° betraktningsvinkel är dessutom bra även om det kan bli lite förvrängd bild i detta läge.

 

Mi Home Security Camera 1080p

Tekniska specifikationer Mi Home Security Camera 1080p:

  • Modell: QDJ4065GL
  • Upplösning: 1080P
  • Videokodning: H.265
  • Brännvidd: 2.52 mm
  • Betraktningsvinkel: 170°
  • Lagring: Upp till 32 GB MicroSD Card lokal lagring och NAS lagring
  • Mått: 60 x 48 x 67.5 mm
  • Nominell ingång: 5V 1A
  • Trådlös anslutning: 2.4 GHz Wifi
  • Arbetstemperatur: -20°C to 50°C
  • IP-klassning: IP65

Bortsett från att man lånat en del designmässigt från Logi Circle 2 så verkar det vara en kompetent kamera för pengarna. Priset är nämligen bara 449 kronor och du kan köpa den i Sverige direkt från Mistore.

Källa: Mistore

Stöd för HomeKit och HKSV?

I annat fall skulle jag mycket hellre rekommendera Eufy Indoor Cam 2K, åtminstone så länge man ska använda den inomhus.

1 gillning

Håller med. Klarar denna Homekit skulle jag köpa. Nån som vet om någon billig och bra kamera likt denna som klarar att vara utomhus?

köper man inte sådant från dkdkdkdkdk.se?

http://dennispaketet.se

jag önskar han skeppad till Dubai :heart:

Du får lösa en biljett för personlig leverans.

1 gillning