Media Markt kör Apple-rea

Apples MagSafe-plånka, 349 spänn

Läderskalet till 12:an, 349 spänn

Silikonskalet, 199 spänn

Skalen verkar finnas kvar till alla modeller i 12-serien i skrivande stund.

2 gillningar

799:- för läder sleeven, får vänta ut de till de når Komplett’s prisbild. :joy::joy:

Blev en svart läderplånka.

1 gillning

Jag försökte köpa både skal och plånbok men lyckades inte få igenom ordern. :thinking::man_shrugging:
Men lika bra det kanske. Har sparat 700:-:grinning:

Lite farligt när vi är dagar från ny iPhone med nya tillbehör. iPhone 13 kan ju vara så cool att man bara måste ha den och då kanske inte plånboken funkar…

Allt pekar ju mot att det blir samma design och att Magsafe skulle försvinna ser jag som väldigt osannolikt.
Det är väl kamerahuset som kan få ett lite annorlunda mått.

Jo, MagSafe plånboken kommer att passa rent fysiskt. Men vi vet ju inte om det kommer ny design, nya färger.

Jag hade iallafall väntat med att öppna paketet till efter eventet, man har ju 14 dagars ångerrätt.

Jag tänker använda plånboken fritt. Blir förmodligen dumpa min plåt korthållare.

Inte en chans den ska på telefonen.

1 gillning

Jag beställde en svart och en brun plånbok. Får jag se om jag behåller nånn till efter eventet. Klarna får ligga ute med pengar så länge. :wink:

Riktigt bra pris. :+1:

1 gillning

Kör samma setup, har den inte på telefonen då jag tycker att magneten är lite för klen så plånkan ligger i andra jeansfickan =)

1 gillning

Vi är smarta vi… lätt över medel. Haha nä men vill ej ha nått på min underbara telefon. :slight_smile:

1 gillning

Strunta i skal, kör plånboken istället. Mobilen blir skön att hålla i, och nej. Den trillar inte av i jeans.

Lägg till AppleCare+ så kan ni byta ut mobilen när den börjar se rälig ut.

Jag tycker att den runda magneten är tillräckligt stark men “strecket” är lite för svag så när man sätter på plånboken så hamnar den inte alltid helt alignad.
Som separat plånbok är den rätt dålig då den är lite klumpig. Min Bellroykorthållare är tunnare och rymmer 2-3 gånger så många kort.

Kamerabumpen måste ändras så alla som köper måste köpa nya skal och prylar. :slight_smile:

Frågan är vad som händer med @DennisKlarin om MagSafe skulle försvinna…

Dennis försvinner med MagSafe!

1 gillning

Ja den håller sig inte helt rak men jag har även råkat ut för att plånboken har fastnat i fickkanten på byxorna och har ramlat av. Så vågar inte ha den där.

Ok, jag har aldrig råkat ut för att plånboken fastnar i fickkanten men ser att det kan vara en risk.

Det har inte skett i nyktert tillstånd skall tilläggas =)

Behöver man så många kort så har man misslyckats med Apple Pay :stuck_out_tongue: Jag har enbart körkortet i plånkan allt annat är digitalus.