Max utökar Grand Chicken-familjen

Från sajten:
image

Max har lanserat tre nya burgare, en med asiatiskt tema och två som går hand i hand med den underbara, gyllene osten.

Grand Chicken Parmesan är det senaste tillskottet på Max-menyn och burgaren innehåller en frasig bit svensk kyckling, parmesan-flakes som lagrats i tolv månader, emmentalerost, isbergssallad, tomat, sweet onion och aioli och sedan monteras allt i ett sesambröd.

Kvalitet och råvaror är oerhört viktigt för oss på MAX. Vi tummar aldrig på smak och nu känner vi oss redo att lansera Grand Chicken Parmesan. En burgare med äkta parmesanost från norra Italien. När vi släppte vår kycklingmeny sa jag att det var bland det bästa vi gjort, något jag står fast vid och nu känner jag mig förväntansfull och stolt över att addera Grand Chicken Parmesan till Grand Chicken-familjen, säger Jonas Mårtensson, chefskock på MAX.

Om du inte kan få nog av ost så lanserar de även Classic ’68 Cheese som är en ostig klassiker med svenskt nötkött, cheddarsmältost, senap, sweet onion, ketchup, saltgurka och så monteras allt på ett sesambröd. Burgaren går även att få med Plant Beef om så önskas.

Den spännande burgaren Korean BBQ gör återbesök och har du inte testat den sedan innan så innehåller den friterade lökringar, cheddarost, isbergssallad, majonäs, saltgurka, koriander, korean BBQ-sås och den går att få med svenskt nötkött, Grilloumi, Plant Beef eller Grand Chicken.

Via pressmeddelande

1 gillning

Nu har vi snaskat burgare!

3 gillningar

@katho Jag förväntar mig nästan en bild inifrån din Polestar 2:a varje gång vi publicerar en short här.

1 gillning

Ska försöka jobba på det!

1 gillning