Marshall lanserar ny högtalare, Uxbridge

Från sajten:
image

Zound Industri som gör ikoniska Marshall högtalare har presenterat en ny högtalare som en del i deras multiroom uppsättning.

Marshall airplay 2
Det är den klassiska designen vi vant oss vid och den är fullsmockade med härliga tekniska funktioner. För alla Apple-användare så hittar vi AirPlay 2 och för alla Google-användare så finns både Bluetooth 5.0, Chromecast built-in och Google Assistant.
Marshall airplay 2
Högtalaren kommer lanseras för 2195 sek och räknas komma under april månad enligt iDownloadBlog. Med Airplay 2 så kommer högtalaren dels att dyka upp i Apples Hem.app men det kommer också be Siri spela upp musik på högtalaren. Inte att förglömma så har Zound Industri tryck in Spotify Connect i högtalaren till alla Spotifyanvändare.
Utseendemässigt så skiljer den sig något från Marshalls större högtalarel då den istället för vreden nu har lister som är touchkänsliga.
WI-FI
Connects to your home Wi-Fi network with any WPA/WAP2, 802.11a/b/g/n/ac 2.4 GHz/5 GHz with diversity.
TOP PANEL CONTROLS
Volume button
Bass button
Treble button
Play/pause/skip button
Mute/unmute mic & push to talk button
Bluetooth pairing button (on rear side)
MICROPHONE SYSTEM
A dual microphone array with acoustic noise cancellation for far field voice interaction.
VOICE COMMAND
the Google Assistant
WIRELESS CONNECTIVITY
Chromecast built-in
Airplay 2
Bluetooth 5.0
Källa:Marshall

Är det nånn som har fått Marshall Voice appen att hitta högtalaren? Jag har verkligen slitit mitt hår, provat både iOS och Android fast verkar helt omöjligt.

Dock så hittar Google Home högtalaren så det fungerar att prata med den, kul att fråga hur olika djur låter.

Tänker om Marshall släpper nånn ny firmware vore det kul om appen då kan uppdatera den.

Jag fick aldrig något testexemplar så jag vet tyvärr inte svaret på den frågan

Ingen fara, kommer säkert att lösa sig i kommande app uppdatering. Får slänga iväg ett mail till Marshall.

Högtalaren bra iallafall, fungerar bra att prata med även om volymen är ganska hög. Får bli ytterligare en till köket.

1 gillning

Jag måste ha drömt att den ska fundera med Alexa, för det gör den inte. Strunt samma, Google Home fungerar hur bra som helst.
Firmware uppdaterar sig själv OTA, man kan se i Home appen vilken version den har.
Blev en vit till köket oxå.