Manuellt ställa bländare på iPhone

Hej.
Jag undrar om det finns någon app som man kan ställa bländaren med på iPhone? Har en iPhone XR. Med porträtt i defaultappen kan man ställa detta. Men porträtt fungerar bara att fota människor med.

Camera+ -appen har stöd för att ändra ISO,vitbalans och slutare, ej bländare.

Det ända jag hittar på Camera+2 appen är att man kan ställa Ev + - 6. I Hipstamatic går det men den appen är ju lite speciell med sina förinställda gluggar och filter.

Hipstamatic e fasn så kul - länge sen ja använde den , måste ska liv i den igen !! :cowboy_hat_face:

Va e de? :scream:

Coolaste kameran ever !!! Olsschool ladda hem njut av random tagna bilder me så klassika objektiv

Hipstamatic

Fuck går ju inte kopiera länkar från store …

1 gillning

Har extremt svårt för UI:t i den appen, går det att få stor skärm på det man fotar per default nu (var något år sedan jag testade sist)

Älskar bilderna vet aldrig vad som kommer men de blir som alltid klockrent :joy:

Japp det går.

1 gillning

Fast så var det innan också, men går det att ställa in så man slipper göra ett manuellt steg varje gång?

Menar du så man slipper , se ”kameran ” i displayen … så ja , den öppnar i normalt läge

Japp det fungerar nu. Jag testade att tvångsavsluta appen.

1 gillning

De funka så när ja körde sist oxå … de säkert 6 månader sen … jävligt bra iaf :relaxed:

1 gillning

Häftigt… köpt den nu :sunglasses:

1 gillning

Den bästa för lek kort skulle ha säga :relaxed::joy:

1 gillning

Ah toppen, då kan man ju ladda ned den på nytt och testa då! Hatade det där grafiska med den minimala skärmen. Vill ju kunna se vad jag fotar :stuck_out_tongue:

2 gillningar

Riktigt rolig

1 gillning

Men jaa !!

Jävligt coola bilder :sunglasses:

1 gillning