MagSafe strular

Två mornar i rad har jag vaknat och telefonen har inte tagit laddning via MagSafe. Ska felsöka mer ikväll, men ljudet och animationen går igång när jag lägger telefonen på MagSafepucken. Är det strömmen eller magneten som triggar den funktionen?

Rent spontant så känns det som magneten då det även visas animation när man sätter luren i ett MagSafefodral. Visar den även blixten när du sätter den på laddning?

Vilket skal?

Vilken laddare?

JAg vet inte, igår morse noterade jag att telefonen inte laddat och igår kväll nöjde jag mig med signal och animation. Tänkte inte på blixten.

Original båda. Lite nyfiken på vad informationen kommer ge dig för vägledning.. :smiley:

Hade det varit nån sunkig tredjepart hade jag rekommenderat dig att skaffa original :slight_smile:

2 gillningar

Gör en hård omstart :smiley:

1 gillning

hade oxå ett sånt problem precis i början när den kom , de räckte med hård omstart faktiskt :ok_hand:t2::+1:t2:

Ser bara fler och fler tecken på att det är dags för dig att köpa en iPhone 14 Pro.

3 gillningar

Återkommer efter lite närmare felsökning under kvällen.

Järtecken helt enkelt. För övrigt börjar verkligen batteriet behöva bytas. Eller telefonen.. :sunglasses:

Jag ser att du vilar fingret på köp-knappen.

1 gillning

En polares iPhone vägrade ta emot Qi-laddning helt plötsligt, en hård omstart löste det.

1 gillning

Gjorde en hård omstart och då fungerade det..:+1:

7 gillningar