Macradion: WWDC-special

Från sajten:
image

Måndagen den 22 juni håller Apple digital låda och i detta avsnitt går Marcus, Mathias och Dennis igenom sina egna önskelistor inför WWDC.

Vi fördjupar oss i funktioner vi saknar i iOS, iPadOS, watchOS, macOS och tvOS. Men vi håller inte alltid med varandra och vissa funktioner verkar redan finnas som är med på önskelistan. Så missa inte detta specialavsnitt där det blir 100% Apple och inget annat.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

3 gillningar

@Sevis Hur har du fått in HomeKit i Excel? :astonished:

sämsta avsnittet genom tiderna. de pratade bara om Apple grejer.

2 gillningar

Men du blev varnad!

stog inget om det i acast

De undrar jag med. Men undrar mer vart du hört de?

Hint: podden heter Macradion :wink:

1 gillning

Du sa i podcasten att du har Homekit i datan så jag antog att det var exceldata :wink:

Ett av mina största Pet peeve är när någon kallar datorn för datan. :stuck_out_tongue:

3 gillningar

Hahahaha jag sa att han skulle få skit för det där efter inspelningen :smiley: På honom bara, på honom!

Du är inte ensam heller :joy:

2 gillningar

Det är helt rätt att det blir avdrag i betyget pga det. :slight_smile:

1 gillning

Lite elakt med kollektiv bestraffning dock! :smiley:

Ni får hjälpas åt att styra upp det :slight_smile:

Tack! Har redan tagit upp detta en gång, kul att det inte bara är jag som stör mig! :joy:

1 gillning

Hahaha ja nästa gång censurerar jag det i podden när jag redigerar!

1 gillning

haha lika bra att utesluta @Sevis direkt :kissing_heart:

Ett sånt pip som brukar vara över svärord i amerikansk serier skulle vara på sin plats. :crazy_face:

Exakt en sådan jag hade i huvudet :joy:

2 gillningar

Ni alla kan avgå!

1 gillning

En sån där grå med tangentbord :joy::joy::joy: