Macradion: WWDC 2021 önskelista - gör om allt

Från sajten:
image

Macra­dion­tors­dag och idag blir det WWDC-önske­lista hela lån­ga timmen!

WWDC när­mar sig med storm­steg och som tra­di­tio­nen säger och alla såk­lart ivrigt förvän­tar sig är att Macra­dion kom­mer med sin önske­lista över vad som ska visas i de nya oper­a­tivsys­te­men. Vad vi får och kom­mer få fort­sät­ta sak­na vet redan näs­ta vecka!

 

HJÄLP OSS

Hjälp oss att fort­sät­ta göra det vi älskar! Klic­ka dig gär­na vidare och gå med i vår Patre­on så vi kan fort­sät­ta göra härli­ga pro­duk­tion­er framöver. Du som är Patre­on får dessu­tom pod­den helt reklam­fri var­je vec­ka. Nu finns dessu­tom Patre­on i sven­s­ka kro­nor så ni vet vad ni ger utan kon­sti­ga uträkningar på utländ­s­ka. Mis­sa heller inte vår allde­les egna Macra­dion-butik!

LYSSNA

FOLJ OSS

Mis­sa inte att prenu­mer­era på vår YouTube-kanal där vi kon­tin­uerligt läg­ger ut recen­sion­er och min­dre tester.

vad är det Dennis säger vid 38:22 som sedan Severyd och Markus de stänger av?

Kunde jag ha smällt in batteri i den istället?

Eller lyssnar du med eller utan reklam då blir timestampen lite annorlunda.

lyssnar via spotify i bilen

Han sa “Alltså egentligen inget annat, det är hemskärmen man stör sig på samma samma, och allt annat flyter i stort sätt in i vanliga iOS som sagt”

nej… i Acast på 38 min. ni säger direkt efter att ni stängt av det

Talar @DennisKlarin rotvältska i podden?

Menar du det Larsson säger om tangentbordet? Att det ska kunna hoppa mellan de olika enheterna - men sen säger Attefors och Sevis att de ändå stängt av de funktionerna i sina AirPods eftersom det aldrig fungerar ändå?

2 gillningar

Så larsson är numera Dennis! :smiley:

Var det Larsson som sa det?.. var så otydligt.

Eftersom det var otydligt så borde det vara jag?

Tack.

2 gillningar

Tänker jag ha med min Roam på ännu fler pizzabilder bara för det!

2 gillningar

Men fy

exakt så

Väldigt otrevlig inställning tycker jag.

jag har lyssnat igen

Markus pratar om h1 och w1 och det hade varit coolt
Dennis säger något som jag inte hör vad det är och sedan “när ska börja använda det?”
Severyd säger snabbt: alla stänger av dem funktionerna
Markus skrattar lite och säger att det är sant och han har stängt av det i alla sina airpods

”Eller bara jobbigt. När ska du använda det?”

1 gillning

aahhh… så ni w1 funkar dåligt?

Använder w1 nästan varje dag när jag flyttar Airpodsen mellan datorn och telefonen. Funkar klockrent och är något som jag saknar på andra bluetooth-headset.

Ljudkontroll. Ställa ljudet på appnivå :+1:t3: