Macradion: Time to say goodbye

De med de märkliga formaten på telefoner ligger högt i kurs hos mig!

De kanske ska se över din profilbild då - inget fel på Apples design! Aldrig varit! Tänkt på vad du säger, Marcus kan förlora på Aktierna! :smiley:

Just ja! Min bärbara är en 1:gen MBPr. Den har ju Thunderbolt. Nu är det ju bara USB C. Så dumt.

Det är väl dessa aktier man ska äga, det man är intresserad av. burkar vara lättare att följa då. Edit: läste din fråga en gång till och förstod frågan bättre nu.

Alla macar som säljs idag har Thunderbolt 3. MacBook som inte säljs längre har inte Thunderbolt utan bara USB-C.
Din mbp har Thunderbolt 2 som använder mini displayport som kontakt. Thunderbolt 3 använder USB-C som kontakt. Även om kontakterna är densamma mellan Thunderbolt 3 och USB-C så är kablarna olika .

Härliga tider! iOS 14!

Spåra inte! CHECK! :white_check_mark:

Död åt denna typ av företag, gör om gör rätt :+1:

@Marcus_Attefors varför vill du ha riktade annonser? Tänker att man köper det man behöver… Eller kör prisjakt mm

Undrar hur många kunder/användare fb mfl hade haft om alla användare visste hur det verkligen fungerar…

Det är väl mer att det är trevligare att se annonser på saker man gillar än typ placebotabletter för prostatan :slight_smile:

Eller ännu värre, Atros!

Drömmer fortfarande mardrömmar om den annonsen som cirkulerade på TV för nått år sedan :joy:

Föredrar irrelevanta annonser. Blir blind för dem och bläddrar förbi. Relevanta annonser kan ju kosta både tid och pengar.

2 gillningar

Ofta när vi som driver webbsidor får kritik för att det är obskyr reklam för diverse dejtingsajter med fokus på “kvinnor från Afrika och/eller asien” så är det för att det är typiskt den reklamen som inte budar på vissa sökord utan lägg bombmattor så det blir väldigt mycket skit om man inte har en profil på sig.

Fast tid har du ju med tanke på ditt projekt du körde i våras/somras :slight_smile:

1 gillning

Får massor av tid över eftersom jag blockerar reklam (snattar enligt @Esse).

Notera nu att du bara snattar utanför Teknikveckan-sfären, här betalar du ju för dig!

1 gillning

Betalar överallt där jag får möjligheten. Snattar på tvmatchen.nu. Tjatat på dem i åratal om att ta betalt men spelbolagen betalar säkert riktigt bra.

1 gillning

Mina ögon ser inte annonser längre iof :hugs:

1 gillning