Macradion: Sonos Ark

Från sajten:
image

Varken Apple eller Sonos har legat på latsidan under veckan.

I denna veckas avsnitt går vi igenom den nya MacBook Pro 13″ och vi alla blev lite smått besvikna. WWDC har fått ett officiellt startdatum och vi går igenom vad Apple måste fixa med iOS 14 och iPadOS 14. Sonos har släppt nya produkter som han hållit hemligt från Dennis och Mathias och berättar om dessa i podden.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

2 gillningar

Lugn grabbar.
Det blir Keynote som vanligt.
Vid varje event går ju Apple ut någon vecka innan och bekräftar livestream. :+1:t3:

4 gillningar

:star::star::star::star:

Kapitel denna vecka. Hade blivit högsta betyg om diskussionen om Sonos inte blivit lite för utdragen.

3 gillningar

:heart::heart::heart:

Bra avsnitt. Bra att ni sa det om Airpods pros firmware update. Gick in och checkade och såg att jag hade fått uppdateringen. Är några dagar sedan jag laddade dem så måste ha fått den i princip direkt när den släpptes :slight_smile:

Tack! Ja synd bara att uppdateringen inte gjorde ANC bättre som det var från start =(

Jag är rätt nöjd med anc som den var. Airpods pro är de enda anc-lurar som inte får min tinnitus att balla ur. :slight_smile:

Har inte hunnit testa uppdateringen så mycket då det är lite svårt att testa när man jobbar hemifrån.

1 gillning

Köpte du AirPods Pro när de kom? Dvs med hur ANC lät från början?

Köpte dem 2 december men fick dem inte förens i mitten på december. Vet inte vilken firmware det var i dem då.

Ah då var det redan den dåliga.

1 gillning

Ark är skitful

De är den verkligen !

1 gillning

Jämfört med dig Stefan är allt skitfult :kissing_heart:

2 gillningar

Nnnaawww… :heart::heart::heart:

bild

Men du har ju rätt. Kanske inte ful men inget som står ut.

1 gillning

hahaha… grejen är den att det var Markus som fick mig att gå all in med sonos.

1 gillning

Men för att svara på det du säger:
Beam är ju faktiskt snygg. Jag saknar att ha den under min TV i mancave. även sonos one är snygga i designspråket (tycker jag)…
Men detta är ett lite nytt designspråk and I dont like.

Men min nya Bose soundbar 500 är en helt ny nivå från beam och inte så mycket dyrare.
Ska absolut lyssna på ark när möjlighet ges men kommer inte gå tillbaka till sonos igen, tyvärr.

1 gillning

Så nytt är det inte, den är väldigt lik en liggande Move i designen på många sätt :slight_smile:

Gillar också Beamen och Sonos One.
Och dom skall ju vara i Svart!:wink: