Macradion: Sonos Andersson

Från sajten:
image

Äntligen får Marcus berätta vad han känner om Sonos senaste ljudlimpa Sonos Arc och Mathias undrar om hans vita, läckra Andersson TV kan flåsa ut Atmos.

Dennis tar upp världens märkligaste funktion som gör att de andra blir ställda och inte riktigt vet vad de skall säga. SL tar klivet över till den digitala sidan och nästa iPhone ser ut att bli försenad. Detta och mycket mer har du att avnjuta i det senaste avsnittet av Macradion.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

4 gillningar

Skärpning med musiken!:nauseated_face:

1 gillning

MOahahahahahaha!

1 gillning

ZZ top är väl okej för det är ju du liksom…

HAha ja vet hemska låtar de andra!

De skäggiga farbröderna från Texas är alltid ok. Var det Strömstedt och Gessle också? :thinking:
Vissa låtar är dock klockrena för vissa situationer.

Minns det poddavsnittet när @Thor berättade om sitt “smarta” lås som gick i baklås. Tänkte direkt på Wilmer X låt “Teknikens under”. :rofl:

1 gillning

Du är inte bara episk på kod utan gillar ZZ-Top också! Du är min nya favorit på bubblan! Haha japp var gessle och strömmis. Hahahaha!

1 gillning

ZZ-top var bra men den andra musiken var ingen höjdare.

Stockholmare väntar på sl-kort i mobilen så att de kan lämna plånboken hemma. Jag väntar på Västtrafikenkortet i klockan så att jag kan lämna både mobil och plånbok hemma :slight_smile:

2 gillningar

Haha en till ZZ-toppare! Mitt hjärta exploderar snart!

Haha ja sthlm är så sjuukt efter på detta.

Var ett stort fan av dem när jag var yngre. Nu är det sällan som jag lyssnar på dem.

1 gillning