Macradion: Sjukhusbelysning och massvis av skärmar

Från sajten:
image

Marcus är sjuk och missade nästan dagens inspelning, men han är med oss och berättar om det han har hunnit testa med Apples nya M1-chip och snackar adaptivt ljus. Dennis hittar på egna nyheter och Mathias drömmer om äppleträd i skogen. Så mest det gamla vanliga, men du vill ändå inte missa det!

 

Missa heller inte vår uppkommande julkalender, många fina priser utlovas! 1 december drar det igång (Nähä?) men gå in och prenumerera på Youtube-kanalen så du inte går miste om chansen att kamma hem dessa vinster.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka och kan titta på oss live när vi spelar in avsnittet varje måndag 21:00! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

Sista podden med kapitel? :neutral_face:

Vad får dig att tro det? :roll_eyes:

Om ni går över till samma plattform (Acast) som Teknikveckan+ har gjort så finns det inte stöd för kapitel.

MATHIAS!:exploding_head:

Abc123

2 gillningar

Acast har vi kört hela tiden, Patreon får kapitel fortfarande eftersom det går från en annan reklamfri tjänst… :slight_smile:

Nej Dennis.

Haha, sprider jag fake news igen? Va fan.

Hej!

Vadan detta?! :joy:

Passande till detta poddavsnitt!

Nej True News!

Suttit hela dagen med 1password så ingen ska hinna logga in och använda mitt befintliga lösen 🤷🏼😳

1 gillning

Jag vet inte ens vad jag har för lösenord till dom flesta inloggningarna jag har. Som det skall vara. :+1:t3:

1 gillning

Du har så rätt! Ska bli ordning på Sevis nu!

1password är så jäkla bra. Särskilt om man även vill spara andra lösenord som inte bara är till nätet utan tankkort eller säkerhetsskåp, you name it.

1 gillning

Nu väntar vi bara på att @Sevis ska knappa in alla sina lösenord, kortnummer, portkoder och andra hemligheter. Sedan låser vi upp hans 1Password med ”abc123”.

Tack