Macradion: [RAAU:TER]

Från sajten:
image

Då var det äntligen dags för ännu ett avsnitt av Macradion och denna gång blir avsnittet av lite längre karaktär och kan stundtals spåra iväg lite.

Marcus jobbar på att få upp promillehalten i blodet för efter inspelningen av podden ska en alkoholmätare hårdtestat. Vi går igenom iPhone SE och kommer fram till att den kommer bli en succé för företag runt om i världen. Dennis har gått från förakt till kärlek när det kommer till TouchBar och Mathias berättar om alla de senaste ryktena kring Xiaomi.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

1 gillning

Härligt att ni rundar av i över 20 minuter.

Du blev ju förvarnad på messenger :smiley:

Inte läst ännu. Jag har inga notiser på Facebook/Messenger.

Jamen det var ju igår eller nått! En man med ett par vinglas under kavajen rundar av länge :smiley:

Just ja, då var jag zombietrött av allergimedicin så det försvann ur minnet.

Bra avsnitt! :slight_smile: :+1:

Måste säga att jag själv är positivt överraskad av iPhone SE. Min förväntan var att de skulle använda sig av A11 eller A12 chippet och inte uppgradera RAM alternativt dra ner lagring till 32 gig. Men att för 5500:- få A13, lite extra RAM, hygglig kamera och 64 gig. Det är nästa så att jag funderar på att gå tillbaka till Apple igen :wink:

1 gillning

:hugs: Så glad att jag slipper ta sådan allergimedicin efter att jag blev vuxen.

Kul att du gillade det minst sagt flummiga avsnittet haha! Ja det är verkligen en prisvärd telefon!

Får hoppas att jag blir vuxen snart då (fyller 40 år nästa år).

Haha nåja, det var trevligt “flummigt” lyssnade så här i jobba-hemifrån tider :wink:

Har lovat min dotter en telefon när hon fyller 7 så det får bli en iPhone SE

3 gillningar

Härligt avsnitt! Tips till Severyd. Det heter “till exempeL” inte “till exempelT”. Tänker på det varje gång! :stuck_out_tongue:

Samma gäller MKBHD till Esse och Thor: Han heter inte Markus “MarCUSS”, det är Marques “MarKEEYS”.

Kom ingen boys. Ni borde ha koll på sånt…

4 gillningar

Tack! Gällande Marques! Inte lätt med skåningarna :joy:

1 gillning

Tack! Man lär sig nya saker hela tiden :heart_eyes:

1 gillning

Du kan inte ha det lätt att umgås med Danskarna! :rofl:

Kärlek till dig ändå Mathias, du är grym i podden! Sa det också när du var med första gången (Ge han vad han vill!)! Ni alla är grymma, men du får ett plus i kanten för all kunskap!

4 gillningar

Oj, fina ord! Dom bär jag med mig! Tack :heart_eyes:

1 gillning

Ok, get a room u2. :rofl:

1 gillning