Macradion: Konsumentfrillan

Från sajten:
image

Din favoritpodd är tillbaka med ett rykande färskt avsnitt där vi snackar om konsumentskärmar från Apple, IKEA Trådfri, Universal Control och mycket mer.

Vore det inte dags för Apple att släppa en konsumentskärm som inte bränner sönder plånboken? Det har nyligen släppts lite rykten om att Apple kommer lansera tre skärmar i olika prisklasser och det är LG som står för panelerna. Vi pratar även om IKEA Trådfri som inte längre behöver en fjärrkontroll för att lägga till en ny lampa och vi går även igenom varför vi är rätt besvikna på IKEA. Detta och mycket mer kan du förvänta dig i detta avsnitt av Macradion.

HJÄLP OSS

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får dessutom podden helt reklamfri varje vecka. Nu finns dessutom Patreon i svenska kronor så ni vet vad ni ger utan konstiga uträkningar på utländska. Missa heller inte vår alldeles egna Macradion-butik!

LYSSNA

FOLJ OSS

Missa inte att prenumerera på vår YouTube-kanal där vi kontinuerligt lägger ut recensioner och mindre tester.

Stort tack,

Attefors, Dennis, Larsson och Severyd.

2 gillningar

I detta avsnitt lät det som 3 raggar som står och berömmer varandras epa traktorer.
20min snack om hur bra mac skärmarna är.

1 gillning

De borde ha med dig i podden men de har inte tillräckligt med patreons för att ha råd. :wink:

haha Jag har faktiskt saknat en Mac motpol i de poden ibland.

Säg en dag och tid så kör vi!

3 gillningar

Blir det ett pilotavsnitt då? :drum:

2 gillningar

…hittar du ut själv?

2 gillningar

Blir nog för mycket turbulens i det avsnittet

3 gillningar

…Allt bra i göteborg?

1 gillning

Tror du? Jag tror att @Stefan_Sandstrom äntligen kan få podden att lyfta. :wink:

4 gillningar

@Marcus_Attefors Glöm inte: ”Det här avsnittet presenteras av Sonos.”

4 gillningar

Tror det blir en krashlandning och lyssnarantalet kommer störtdyka :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 gillningar

Ser fram emot ”Lost”-podden som tar vid där.

2 gillningar

…är ni klara nu?.

2 gillningar

Ja det är dags för dem att taxa ut nu.

3 gillningar

Hittade en hög med :poop: bland mina prylar efter säkerhetskontrollen.

1 gillning