Macradion: iPhone Apple Pen

Från sajten:
image

Det är fortfarande mycketfokus på iPhone 12 och iPhone 12 Pro men mycket annat mysigt också.

Marcus recensionsvideo om de nya telefonerna – filmad med de nya telefonerna är ute och han berättar om sina upplevelser, Mathias tror han har valt rätt telefon men är besviken på mycket annat och Dennis skickar suspekta toalettbilder och testar produkter – bland annat en efterlängtad HomeKit-ringklocka.

 

 

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka och kan titta på oss live när vi spelar in avsnittet varje måndag 21:00! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

1 gillning

Otroligt lågt ljud i dagens avsnitt. Vet inte om jag som tappat hörseln eller inte :hear_no_evil:

Märkte inget av det. :man_shrugging:

bästa med att lyssna på er är gnället att saker strular… men applegrejer är snygga att tittapå

1 gillning

Bra avsnitt idag. :+1:t3:

1 gillning

Haha det är inte du! Dennis tog sin oskuld och redigerade podden men vi stötte på lite teknisk patrull =)

1 gillning

Gammal skåpmat för oss som lyssnade live. När kommer nästa veckas avsnitt?

Tror du svarade på din egen fråga… Nästa vecka! :slight_smile:

Ja, jävla skit. Men jävla bra klippt är det! :sunglasses:

Finns kapitel om ingen använder dem? :thinking:

@Sevis Jag och @pao är på din sida… Pennor till telefon är magiskt bra.

2 gillningar

@Marcus_Attefors, @DennisKlarin & @Sevis vi vill se denna live från er nästa gång! :rofl:

2 gillningar

Bor ju en liten show-människa i Attefors så det ska nog inta vara omöjligt! :smiley:

1 gillning

Tack! :heart:

1 gillning

Betyg på @DennisKlarin:s toalettmöbel: :teknikveckan: :teknikveckan: :teknikveckan: :teknikveckan: :teknikveckan:

1 gillning

5 gillningar

Snacka om att den bilden blev viral ! :joy:

1 gillning

jag vet inte vad jag nyss tittade på…men jag gillar det.

1 gillning

Så är det och s-pen är magisk :slightly_smiling_face:
Det kryper närmare med drömmen
https://www.sammobile.com/news/report-galaxy-z-fold-3-thicker-utg-aes-digitizer-s-pen/

1 gillning

men hallåjsen… nu händer det grejer…
Jag har en fold2 som ligger i “lådan”… själv fold grejen använder man så enormt sällan faktiskt. Mer en cool grej…

1 gillning