Macradion: Det här är de sämsta och bästa sakerna från Apple 2020

Från sajten:
image

Veckans avsnitt bjuder på en genomgång av årets produkter och vad som imponerat och överraskat.

Hela redaktionen är på plats – Marcus, Dennis och Mathias har fått förstärkning av 99mac-skribenten Marcus Larsson. Samtliga ger sin lista på bästa, sämsta, största överraskningen, största besvikelsen och vad vi vill se nästa år. Hur tycker ni Apples 2020 varit?

Missa för allt i världen inte att både Macraradions och Teknikveckans julkalendrar är i full gång. Många fantastiska klappar utlovas och du kan gå tillbaka ända till lucka ett för att tävla.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka och kan titta på oss live när vi spelar in avsnittet varje måndag 21:00! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

Det kändes som bara @Marcus_Attefors var ordentligt förberedd inför inspelning.

Är det inte så det alltid är? :roll_eyes:

Det var du som sa det. :innocent:

Och nej, jag tycker t.ex. att @Sevis varit förberedd, eller åtminstone verkat vara förberedd, när han haft sina ”läxor” med bl.a. Genvägar.

1 gillning

Tack, borde hålla käften då! Jo, såklart. Men det är skillnad på att vara påläst och kunna något om det man pratar om eller vara förberedd genom listor osv. Vi jobbar lite olika där känns det som, jag vill gärna prata så naturligt som möjligt. Men alla är vi olika! :smiley:

1 gillning

Jag tycker mest att du är alldeles för dålig på att göra reklam för dennispaketet.se. :wink:

1 gillning

Jag tycker att ni gör ett bra jobb med både podd, forum och site. Men i tisdags så såg jag bara några minuter live och hoppade igenom streamen efteråt, kändes ovanligt rörigt den här gången.

Man kan inte alltid vara på topp och som sagt, ni gör ett bra jobb överlag! :heart:

Language.

1 gillning

Hehe, det var ju riktat till mig själv. Ska du moderera rösterna i mitt huvud nu?! :smiley:

Sorry, boss.

1 gillning

Säger inte emot detta!